G-Shock only III (Deel 3)

Sinds vandaag lid van de club!

Ik was al langer op zoek naar een horloge voor de avontuurlijkere reizen, klussen, etc. Eerst overwoog ik o.a. een relatief lichte en niet te kostbare automaat van Boldr maar Ben toch maar voor een 5610U gegaan.

Ik had de voorkeur gegeven voor een gebruikte, maar heb toch nieuw gekocht (klik) aangezien wij over twee weken met de motor kamperende door Schotland gaan (waar de G-Shock vermoedelijk uitstekend tot zijn recht gaat komen) en de tweedehands prijzen nauwelijks onder de nieuwprijs (met gratis verzending) lagen.

Het voordeel van een nieuwe is dat ik hem geheel zelf mag afleven (of was het herinneringen maken?).

Ik ben in ieder geval tevreden! Mijn vrouw heeft met dezelfde beweegredenen een leuke GMA gescoord die er ook binnenkort aankomt.

20 likes

Er staan er momenteel een paar op Marktplaats en Vinted - zowel 5610 als 5610U, maar niet altijd met de juiste omschrijving.

Gefeliciteerd ! Heel veel horloge voor dat geld :muscle:t2:

1 like

Ja dat is vervelend, kan er maar 1 vinden.

Van harte! Maareh…

Je weet ook wel dat het hier niet bij blijft he :joy:

Voor nu ben je content, tot je terug bent van je reis en denkt goh die G-shock bevalt me wel heel goed.
Dan kijk je even online naar wat andere modellen, tja en dan is het eigenlijk al te laat…

Sterkte.

4 likes

Ik vrees dat dat patroon altijd op de loer ligt bij hobby’s zoals de onze… Vooralsnog kies ik ze kieskeurig uit.

Al zou een kleurrijke G-Shock nog wel leuk zijn voor erbij :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kijk daar heb je het al… :laughing:

1 like

Dat inderdaad :rofl:

1 like

Geen plaatje van nu, maar prettig weekend allemaal :crossed_fingers:t3:

23 likes

Mooi !

1 like

Is ook zo, merk zelf ook dat ik vaker een G pak als de andere

1 like

Precies, is ook zo makkelijk hè … staat altijd goed en draagt heerlijk :grinning:

1 like

Ja inderdaad

1 like

Wow! :ok_hand:

1 like

Dank je , heb deze niet zo lang nog……beetje ontdekking fase :rofl:

1 like

Lekker bezig :grinning: goede keuze ook

Deze heb ik 2 weken geleden bij Plasa in Rotterdam zien liggen. Naast de MR-G frogman is het een kleintje en zo in de vitrine lijkt 1500-2000 euro mij een beter passende prijs.

2 likes

Robin was fantastisch dus Tsja :joy::joy::joy:

1 like

Goedemorgen, deze kwam ik tegen tijdens mijn zoektocht naar een gouden G-Shock GMW5000 of een DW-5040PG-1:

Een leuke aanbieding voor degene die hem nog zoekt. Mijn zoektocht gaat nog even verder…

1 like

Eens. Dan zou ik er nog wel eens serieus over na willen denken👍🏻

1 like