Ik was al langer op zoek naar een horloge voor de avontuurlijkere reizen, klussen, etc. Eerst overwoog ik o.a. een relatief lichte en niet te kostbare automaat van Boldr maar Ben toch maar voor een 5610U gegaan.
Ik had de voorkeur gegeven voor een gebruikte, maar heb toch nieuw gekocht (klik) aangezien wij over twee weken met de motor kamperende door Schotland gaan (waar de G-Shock vermoedelijk uitstekend tot zijn recht gaat komen) en de tweedehands prijzen nauwelijks onder de nieuwprijs (met gratis verzending) lagen.
Het voordeel van een nieuwe is dat ik hem geheel zelf mag afleven (of was het herinneringen maken?).
Ik ben in ieder geval tevreden! Mijn vrouw heeft met dezelfde beweegredenen een leuke GMA gescoord die er ook binnenkort aankomt.
Voor nu ben je content, tot je terug bent van je reis en denkt goh die G-shock bevalt me wel heel goed.
Dan kijk je even online naar wat andere modellen, tja en dan is het eigenlijk al te laat…
Deze heb ik 2 weken geleden bij Plasa in Rotterdam zien liggen. Naast de MR-G frogman is het een kleintje en zo in de vitrine lijkt 1500-2000 euro mij een beter passende prijs.