G-Shock only III (Deel 3)

In het enthousiasme vergeten te vragen maar ik vertrouw hem wel mede door deze foto en omdat ik eerder een horloge bij hem gekocht heb.

Haha ja joh ? Ik zag hem staan en dacht van, ja die wil ik dus gelijk geboden. Ik heb ook al een 5610 maar was ook op zoek naar zo’n modkit dus dit is een leuke koop :smile: Hou die man in de gaten op MP :smile:

7 likes

11 likes
2 likes

Goedemorgen!
Nieuwe week, nieuwe kansen!

13 likes

Nog even deze om tot mijn nieuwe werkhorloges binnen zijn :slight_smile:

6 likes

Hoppa, deze vandaag.

12 likes

Vandaag kwam m’n op markplaats gekochte 5610 + zwarte stalen band binnen. Ik had nog een, door een HFlid kaal geschuurde, stalen band liggen en die erop gezet met het nodige gepriegel :smile: Ik vind leuk :ok_hand:t2:

De zwarte stalen band zet ik misschien op de negatieve 5610 of op de 5610SU alst past.

16 likes

Het ziet er wel erg gaaf uit zeg!

Goed gedaan.

1 like

Dank ! Ik was dus al op zoek naar een 2ehands 5610 voor weinig om deze combi te krijgen :slight_smile: De zwarte stalen band past niet op de SU dus denk dat ik em om de negatieve leg. Vanavond ff pielen :smiley:

1 like

Ziet er zeker gaaf uit, heel leuk zo’n geschuurde look :smiley:

1 like

Poah, na 3 kwartier prutsen zit de band eraan. Inkorten gaat dmv het wegduwen van een kleine springbar. Niet heel moeilijk maar er is er 1 gesneuveld.

Ik vind het wel geslaagd, ben er blij mee :smile::ok_hand:t2:

10 likes

Precies :+1:t3:

Niet vervelend !

Ziet er goed uit !:+1:t3:

Wel eer van je werk :grinning:

1 like

Komt er goed mee weg inderdaad!

Haha dat is een feit :smile:

Thnx :ok_hand:t2:

1 like

Leuk dat je hem nog hebt! Zie dat mijn schuurkunst goed in de smaak valt bij veel mensen! Enjoy man🙏

1 like

Tis gewoon een leuk ding toch ? :ok_hand:t2: stoere look en deze doe ik iig niet weg haha.

1 like

13 likes

Incoming!

13 likes

Vet!

Ik weet het voor mezelf nog niet helemaal.
En zolang dat zo is kijk ik lekler met jullie mee.

2 likes

Aah daar is hij dus heen gegaan :+1: