G-Shock only III (Deel 3)

Goedemiddag,

Gisteren heb ik vanuit :belgium: mijn NA ontvangen. Een erg bescheiden G-shock is het niet…

Maar dat maakt het niet minder leuk.:wink:

Fijne avond!

17 likes

Zo , die is gaaf man :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd!

1 like

Bling Bling, mooi Ding! :smiley: :ok_hand:

Van harte!

1 like

Bedankt!
Heb je een linkje voor de nato/adapters?

De springbar is enkel losgekomen door de klap. De bracelet zelf is nog volledig intact.

Het was was wel een flinke klap waardoor ik met mijn pols het springkussen heb geraakt en er flink wat kracht op kwam. Voor de rest alles in orde :innocent:.

Pfff dik!!!

Je gaat lekker met je G-Shock collectie!

1 like

Mooi ding ! :+1:t3: gefeliciteerd!

1 like

Jawel , maar het is van Ali, mag ik dat hier posten ?

Zolang het geen 1/1 kopie of namaak is met vermelding van een merknaam erop is het geen probleem.

Er zijn vele links op het forum te vinden van Ali.

Ok, hoop dat dit mag :
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
€6,19 | 22Mm Metalen Horloge Adapter Voor Casio G-SHOCK Dw5600 Dw6900 Horlogeband Connector Zwart Zilver Refit Connector Accessoires

1 like

Naar verluidt komen er eind van het jaar nog een paar 50th anniversary modellen, waaronder deze jongen:

Zal wel een redelijk prijskaartje aan hangen ben ik bang, maar ik vind 'm wel gaaf.

6 likes

6 likes

Dat denk ik ook. Maar is zeker een heel gaaf ding!

Min of meer een MT-G in een 2100 behuizing. Ja, ik vind 'm zeker interessant

1 like

Zag deze ook voorbij komen :star_struck:
Zou voor december gepland staan.
5000 serie reissue en kleurstellingen

13 likes

Waar heb je dit gevonden? Die square ziet er leuk uit :ok_hand:

1 like

Zojuist opgehaald!!! Wat een gouden tip!!! De GDB’s die ik nog heb, mogen nu wel weg om ruimte te maken voor de GA-700’s! Zo hoort een shock te zijn!

Interessant. Ben benieuwd of ze ooit nog eens een ware reissue maken. Je weet wel, met die vlakke bezel en zo. Ach, misschien in 2033…

1 like

Mijn 25+ jaar oude DW-9000 :heart_eyes:

14 likes

Hoeveel heb je er en hoeveel moeten het er worden ? Heb je eerder proberen te minderen ? Teveel heb je nooit he :grin: Mijn mening is dat als je er een hoop wegdoet je na verloop van tijd toch weer gaat kopen omdat je altijd wel wat moois tegenkomt :smile: ik draag er ook een aantal al een tijdje niet maar ik doe ze zeker niet weg maar laat ze lekker in de doos liggen totdat ik weer zin heb om ze te dragen.

Heul dik

Lekkere kleur backlight :yum:

3 likes

Het waren er 32 of 33. Nu een 7 horloges verkocht, maar ik wil naar 12 horloges.
In het verleden hield ik vast aan eentje naar binnen, eentje naar buiten. In realiteit ging er natuurlijk nooit één weg :clown_face:

2 likes