G-Shock only III (Deel 3)

Hoe bevalt hij? Is hij de premium echt waard?

Niet dat ik er ook maar iets van af kan lezen, maar toch doet de hij het ook prima in de jacuzzi…

3 likes

12 likes

16 likes

NWA :heart_eyes:

Zalig!

Heel blij met deze…

8 likes

Hagelnieuw, nog geen glimmende randjes. Die glimmende randjes vind ik juist de charme van een ingedragen G.

2 likes

10 likes

Vandaag mocht onze altijd vriendelijke PostNL bezorger weer langs komen. Omdat hij het altijd al zo zwaar met mij heeft, heb ik hem vandaag eens getrakteerd op een rol mentos :slight_smile: Als je goed voor mijn pakketjes zorgt, moet een kleine extra soms best kunnen!

Vandaag is de zwarte GA-700 met negatief display binnen gekomen:

Op de foto’s zag hij er echt heel vies uit, daar was de prijs ook naar. Nu even 3 minuten gepoetst en hij is klaar voor de banden en kastwisseltruc ( wanneer die ook binnen zijn )

9 likes

Erg leuke gadget/features op deze G-shock…
Aanpasbare tekst :rofl:, zo heb ik ook een Rolex in de collectie :blush:

14 likes

Ik heb een zwak voor gunmetal grey mat zwart en deze lonkt…

22 likes

15 likes

Vet!

1 like

Zeker gaaf! Maar die prijs… :sweat_smile: :dizzy_face:

4 likes

Dit is de MB toch? Mooiste stalen square na de titanen!

Succes met de zoektocht :wink:

Gr, Vigorelli.

Heel dik :sunglasses::ok_hand:t2:

Zelfde trucje uitgehaald :smile: 10x beter !

9 likes

Bijna de laatste pauze van deze week!!!

12 likes

Hahah fijner he! Bizar dat die originele zo slecht en niet fijn zitten vergeleken met deze. Heb ze zelf van een gwm5610 gekocht. Ooit van een dw5600 ook een keer erop gegooid. Maar die zijn net wat anders dan de 5610 bandjes

1 like

Ik heb er nu een bandje van oude 5600 opgezet, nog lekker soepel en buigzaam :smile: wel gek ja dat de originele band zo stug en minder soepel is. Misschien ist al een ouder bandje en daarom wat stugger.

1 like

GMW-B5000MB-1, super bruut ding maar ik grooooote twijfels of ik dit wel moet doen met 16,5 cm pols. De eerst links zijn vast en staan dus vast onder een hoek. ik zie veel foto’s op internet van mensen met zon gap tussen bracelet en pols. Niet iedereen met een kleine pols maar velen wel ;(