G-Shock only III (Deel 3)

Zaterdag komt nog een zwarte met een tintje rood en een tintje blauw…

En ik ben nu aan het bieden op een rood met zwarte… De witte case en band zijn er ook bijna, dus ik hoop dit weekend mijn andere zwarte om te bouwen naar een wit met zwarte…

Daarna??? Hangt er van af wat er nog verkocht wordt… De markt ligt een beetje op z’n gat!!!

1 like

Lekker bezig !

Jij bent de markt ondertussen :smile:

3 likes

Ik zie mezelf eerder als een hebberd en een impulskoper…

Al moet ik zeggen, die tip van jou lijkt wel langer te werken… g shocks horen zo groot te zijn!!!

Wat ik nu nog te koop heb staan, is allemaal kleiner dan mijn stalen horloges :rofl:

Die zou ook prima passen, misschien dat ik die ga zoeken na de rode…

18 likes

12 likes

Goedemorgen!

Een donkere dag vraagt om een donker horloge…

15 likes

Is dat zo’n zachte van een gw5000 of van 5610?

De standaard 6900 band is inderdaad erg hard

1 like

Ja ik heb er 1 bij kish.nl opgehaald en ze konden niet zeggen welke het was. Het is sowieso NIET de 5000. Of de 5600 of de 5610. Ik heb de 5600 en 5610 gehad en kan zeggen dat dit bandje van de 5610 is :). En inderdaad van de 6900 zit echt vreselijk en is ook lelijk. Of te strak of te los :sweat_smile:

1 like

zojuist even gezellig op de koffie geweest en natuurlijk deze mooie metal G-Shock mogen proberen. Past prima en zit heel goed.

De bracelet is gewoon erg goed, zeker voor het geld, ik kan me even niet voor halen welke duiker voor sub 500 euro zon goede complete package aflevert qua kast, details en stalen band.

Verder nog meer moois om de pols gehad en het horloge virus ruim baan gegeven :grimacing:

Incomming? JA NATUURLIJK!

4 likes

Het was gezellig. :+1: En ben nu al jaloers op jouw nieuwe aanwinst!

2 likes

Hf-spirit :call_me_hand:

Gr, Vigorelli

2 likes

18 likes

Bruut ding!!!

1 like

Dank je :+1:t2:

Had ik in post 1066 nog een nette foto van wat ik dacht een net horloge… Vanavond wil ik hem ombouwen naar een witte versie en zo loop ik hier tegenaan…

Vooral 2e hands dus altijd volledig uit elkaar halen en goed reinigen!!! Hoe schoon hij ook lijkt…

5 likes

Ja dit is toch wel standaard hoor,
wil echt geen huidschilfers of weet ik veel wat voor prut van andere om mijn pols :nauseated_face:

2 likes

Verkoper zei uiteraard dat hij praktisch nieuw en nauwelijks gedragen was :face_with_raised_eyebrow:

Je bent lang niet de enige @ESmilde :innocent:

Kreeg gisteren een GX-56 Rescue binnen…

Hij moest zelf FF “gerescued” worden :face_with_peeking_eye:

NWA dus :innocent:

En dan het eindresultaat :heart_eyes:
Wat een verschil :muscle:

14 likes

Ja de laatste van mij was nieuw, 1 maand oud,
nou toch ff de bezel en de band eraf en in een bak met sop en met een zachte tandenborstel ff poetsen :ok_hand:

Al is het maar voor het idee :grin:

Holy moly!
Hebben zie die ergens onder een steen gevonden in een sloot? :grimacing:

2 likes