Dit heb ik wel eerder gezien. Ik meende bij de GBD-800. De modulenummers op de achterplaat komen overeen met wat op het uurwerk staat.
Ik zou zeggen, prima! Maar of je die case en band weer schoon gaat krijgen…
Dit heb ik wel eerder gezien. Ik meende bij de GBD-800. De modulenummers op de achterplaat komen overeen met wat op het uurwerk staat.
Ik zou zeggen, prima! Maar of je die case en band weer schoon gaat krijgen…
Ik verstuur de goedkope shocks niet in een fake doos, maar wel in wat er voorhanden is. De handleiding gaat bij het oud papier als hij niet overeen komt met het horloge.
Zo kreeg ik bij aankoop van een nieuwe casio illuminator een g shock doos van de juwelier
Hmmm dat is toch vage …
Als er een fake doos en fake beschrijving bij zit moet er ook ergens een fake horloge zijn toch???
Zou het niet vertrouwen.
Al is deze uitvoering wel gaaf!
Hij heeft echt mooie gouden accenten!
Ik weet niet of ik hem gekocht had, als het doosje en de manual ook zichtbaar waren in de advertentie…
Ik was gewoon zeker van het horloge op zich…
Maar de twijfel begon toen ik het uitpakte en het doosje en manual zag
Maar ondertussen al 7 YouTube filmpjes gezien, en alle vergelijkingen met fake/echt vergeleken…
Dit is echt wel een echte DW-6900LS
Module van de manual (5146) is een GA-110…
En die worden echt wel op grote schaal nagemaakt…
Waarschijnlijk heeft die persoon nog ergens zo’n model liggen…
Deze is echt wel dw-6900 is inderdaad echt wel een hele mooie…
Ben er blij mee, is ondertussen nr 16
God wat ben ik zwak… ik heb de AWG-M100B besteld. Waarom ? Algoritme, MB6, Tough solar en zo’n lekker stealthy uiterlijk (behalve de wijzers)
Heb ik em nodig ? Nou nee, niet direct. Dus retourneren kan altijd
Leuk stukje zeg
Heel veel plezier Lenny
en als het weer wat beter wordt dan maar is een paar goede foto’s nemen want dat verdiend deze topper
Dat is een blijver
Kan het zijn dat jij het gewaardeerd forumlid bent ?
Heb je iets anders op het oog?
Sterk bezig
Is dit horloge 12 jaar na de release nog steeds nieuw te krijgen?
Bedankt
Blijkbaar @ESmilde Ik ben benieuwd hoe lang ie moet opladen na al die tijd in een donker doosje Of dat ze em nu pas in een doosje stoppen …
Hallo vrienden. Ik ben ook een G-shock-gebruiker.
Ik heb advies nodig.
Het GW 7900-model is te koop op Amazon de huidige prijs is 90 euro. Wat zijn uw aanbevelingen? Het werkt op zonne-energie en radiogestuurd horloge multiband 6
Retail (indien nog op voorraad) staat op ± € 149,00, dus waarom niet voor
?
Het wordt momenteel verkocht voor 90 euro op Amazon com
Zoals ik al zei: waarom niet voor deze prijs?
Die zit nog steeds in het huidige programma, en wordt dus kennelijk nog gewoon geproduceerd → AWG-M100B-1A
Ik kwam er dus achter dat het model dat ik heb gekocht, nu uit productie is.