G-Shock only III (Deel 3)

Nee, is echt niet nodig. En zelfs klussen zonder protector, moet kunnen met een G-shock.

Maar het is mineraalglas en ik ben nogal een pietleut als het om krasjes gaat etc… Een neurologische handicap :joy::joy:.

Terwijl dit toch echt m’n vakantie/festival horloge moet zijn.

3 likes

Het nieuwe Casio Beast:

19 likes

Ik verbaas me er zelf ook altijd weer over :laughing:

1 like

Hop, de werkdag zit erop.
Lekker weekend en even wisselen.

Van deze

Naar deze

19 likes

Ginormous! :sweat_smile:

2 likes

Nice man wat een beest!

2 likes

Gisteren een super gezellige dag gehad met @MannetjeMar . We zijn langs diverse horloges winkels geweest en hebben samen veel gepast. Het was niet mijn intentie om een horloge te gaan aanschaffen maar uiteindelijk ben ik toch gevallen voor de GW-9400-1👇

Dit horloge draagt zo fijn en de uitstraling vindt ik top + het feit dat dit horloge o.a sunrise/ sunset/barometer aangeeft is heel handig👌 GW-9400-1 wordt nu vergezeld door de Frogman D1000. Hier onder een foto van beide beauty’s🥰

@MannetjeMar bedankt maatje en tot de volgende keer :facepunch::coffee: ga nu hard genieten van deze topper :sunglasses:

18 likes

NA: G-7900

12 likes

Gisteren op een rommelmarkt. Net even snel gespeurd maar denk uit 1997? Moet alleen de adjust button nog even fixen. Werkt op de module maar niet in de kast. Komt goed

10 likes

Gefeliciteerd

Prachtige G’s Mark :sunglasses: En beide op de seconde gelijk… details; maar ik ga daar goed op :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

G-Shock liefhebbers even een vraagje :
Ik ben verliefd geworden op een GWM-B 5000.
Doen of niet doen ?

6 likes

Ik zeg doen :+1:t3:

3 likes

Zijn ook hele mooie modellen!

Doen! :crazy_face:

2 likes

Niet twijfelen :mechanical_arm:.

(Foto uit het archief :shushing_face:)

12 likes

Onderweg :hugs:

15 likes

Krijg je geen spijt van.

2 likes

Poah das een ouwe ja haha. Is het de 9000xs-9t of de 9000s-9v ? Maakt wat jaartal betreft niet uit want allebei '97 maar ben gewoon ff benieuwd :smile:

Ja !

Gaaf !! Helemaal uut Japan ?

3 likes

yes, helaas hier niet te krijgen

1 like

Thnx maatje🫶

Daar ga ik ook goed op!:sweat_smile:

1 like