Ik snap je punt, maar ik hoor niemand over vervangende lerenbanden ofzo , dat is weer heel normaal.
En als het ali “rommel” blijkt te zijn waait het ook zo weer over ![]()
Ik snap je punt, maar ik hoor niemand over vervangende lerenbanden ofzo , dat is weer heel normaal.
En als het ali “rommel” blijkt te zijn waait het ook zo weer over ![]()
Hoeft zeker niet nep te zijn, integendeel zelfs maar een origineel alternatief hiervoor zie ik niet, en de kwaliteit lijkt goed te zijn dus ik zie er niet zo’n probleem in.
Dit bandje is eigenlijk een beetje vreemde eend in de bijt tussen de goedkope Ali rommel van 50 cent, met die troep zie je mij zeker ook niet aankomen.
Het is ook niet alsof we het hier hebben over een 1957 Omega CK2915 die mensen op slinkse wijze onder de hamer proberen te brengen voor 3.3 mln.
Gewoon een beetje lol met je G-Shock.
De PloProf is er niet meer. De Deepsea daarentegen, die is er nog wel. Maar met een upgrade naar de JC
.
Dat vermoeden had ik al maar nu is het bevestigd. Heb je dat mooie leren etui nog wel?
Heel goed gedaan, Super vet!! 126600 of 136600 uitvoering? Ik heb de laatste variant maar dan nog wel met de tekst SEA-DWELLER erin, bij die nieuwe batch heeft rolex dat verwijderd wat ik zonde vindt…je hebt daardoor wel een iets rustiger dial maar vindt dat wit gedrukte SEA-DWELLER juist mooi staan maar goed dat is mijn persoonlijke mening. Dat gezegd hebbende👇
Ik heb zoveel van dat soort etuis, pouches, travel cases, dat ik even niet voor de geest kan halen welke je bedoelt.
Deze ![]()
Ik kan helaas die foto niet weer vinden die je toendertijd had gepost. Je had de Ploprof en rolex Deepsea JC uitvoering wat ik mij nog kan heugen ingewikkeld in keukenpapier. Dit lijkt erop misschien begint jou iets te dagen?
Als serie ook een mooie topper, ik wacht even af of er nog leuke variant van komt.
Ik vind de blauwe ook super, maar het verschil is niet heel groot voor een tweede.
Op een maandag ochtend krijg ik echt hoofdpijn van deze zin
Mooie
.
Ik wilde eerst “de gene die hier niet genoemd mag worden” pakken … maar deze is ook mooi ![]()
![]()
Nu wachten op een stalen versie met licht wijzerblad , zal toch niet lang duren ![]()