G-Shock only V

Toch de Eric Haze omgedaan :blush:

18 likes

Zijn de non-solars ook weer opgeladen? :wink: :+1:

1 like

Vandaag ook de g-shock in het zonnetje gezet. En VOL!

2 likes

Leuke uitvoering :smiling_face::+1:
IMG_4878

9 likes

Yep nog steeds vol. :wink:

2 likes

19 likes

Vandaag 2 g-shocks binnen gekregen :slight_smile:

Laat ik beginnen met de miskoop: de G-511D… band net iets te krap, te kleine kast. Als de kast groter was geweest, had hij top gestaan, maar de foto’s vertekenden helaas…

Dan de topper van de dag: een eigen creatie… @AstraJuke attendeerde mij een paar maanden terug al dat er een creatie van mij te koop stond op vinted. Toen heb ik er niet zo veel van gemaakt, er waren belangrijkere horloges.

Ware het niet dat die ene steek onder water laatst geplaatst werd…

Dus zo kwam ik via via weer bij dit horloge. Maandag komt uit Maleisie als alles goed gaat de gele kast en band, waarna ik de module uit onderstaand horloge er in ga lepelen. Ik heb er zo’n zin in!

En dan op zoek naar een witte :star_struck:

18 likes

Ben heel benieuwd hoe zo’n GX-56 er in het geel uitziet… is die er ooit origineel geweest?

2 likes

Als ik de greatest collector mag geloven, heeft casio nooit bedacht om hem zelf uit te geven…

1 like

Ben benieuwd :smiling_face::+1::+1:

1 like

Goedemorgen , hij mag weer :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

16 likes

22 likes

Vet horloge :+1:.

1 like

21 likes

Geen straf toch?:crazy_face:

Hoeveel G-shock’s heb je eigenlijk in je collectie frank? Ik zit momenteel op 6…

5 likes

Ik heb er slechts 5 op het moment :smiling_face_with_tear: gelukkig is de collectie nooit compleet als je geen gele hebt dus die moet er dan zeker nog komen :grimacing:

2 likes

Dat is ook al een heel mooi aantal!:ok_hand:

Ben benieuwd welke je gaat aanschaffen😎

Ben aan het twijfelen om mijn Frogman eruit te doen, maar wat ervoor in de plaats…werkelijk geen idee😂
@FRank71 jij een idee?

Wat een hobby hebben wij toch met elkander hier🙈

2 likes

Wat heb ik in gang gezet :face_with_peeking_eye::joy:

3 likes

Choose your words very carefully :heavy_check_mark:

1 like