Tsja, dan toch nog maar even een plaatje voor de vrijdag. Ik heb deze MR-G nu een klein maandje en elke dag word ik er meer verliefd op.
Dit zou weleens mijn allerlaatste horloge kunnen zijn, voor mij klopt echt álles eraan. Het vakmanschap, de exclusiviteit en dan vooral het feit dat niemand dat weet, de tint van het titanium, de perfecte spiegeling van de bezel zonder vervormingen, het feit dat ie altijd 100% goed loopt, het piepje elk uur (net iets volwassener dan het snellere en hogere piepje van mijn GW5000), de fade-in en fade-uit verlichting, de historie. Ik raak er maar niet aan gewend.
Terwijl ik eigenlijk nog een Grand Seiko op het oog had… maar deze MR-G is perfect. Tenminste, voor mij.
Momenteel echt mijn daily beater. Ik was eerst verbaasd over het formaat (klein t.o.v. CasiOak), maar hij draagt zo comfortabel. Enige minpunt vind ik de kijkhoek, die is eigenlijk gewoon slecht te noemen. Heeft iemand hier weleens een replacement scherm geplaatst met betere kijkhoek?
Ja, dit subforum kent ze wel . Ik zal binnenkort eens een NA schrijven. Gecombineerd met een ‘even voorstellen’, want ik ben nog zo groen als gras op dit (ontzettend vriendelijke) forum.