G-Shock only V

16 likes

En zoals verwacht, het is een mail geworden. Maar of die ook is aangekomen?

Keurig elke zin van de website door google translate gegooid, so far so good.
In de winkelwagen moet je dus een thais telefoonnummer zetten, anders kun je niet bestellen.

Dus een mail klaar gezet in Google translate en de vertaling in het contactformulier gezet. Er kwam een melding die ik niet kon vertalen, maar ik kon alleen maar op ok drukken, dus ik hoop dat het goed is gegaan… Maar welk horloge wil ik nou zo graag dat ik zelfs in het thais loop te vertalen?

Een aziatische uitgave:

De gele die klaar ligt voor mijn verjaardag was volgens de verkoper ook een gelimiteerde aziatische oplage. Ik vraag mij dan ook af of ik de foto’s hier mag laten zien.

• Show me the yellow!!!
  • Geniet er lekker van in je eigen box!!!
0 stemmers
7 likes

In het wit in ieder geval super vet :yum::+1::+1:

3 likes

Is dat die fluorescent/jelly versie? Die moet toch ergens op de wereld te koop zijn :thinking:

1 like

Ik heb hem uit Maleisie gehaald (band en bezel). Het uurwerk komt uit Spanje en de bezelring uit Frankrijk. Mijn versie knalt wel, maar is niet fluor geel

2 likes

Ben benieuwd :+1:

1 like

Old freak! :wink:

12 likes

Nog 2 dagen mijn blauwe beest om :slight_smile:

10 likes

Bijna weekend

13 likes

Schiet mooi op idd :raised_hands:t2:

14 likes

Het begon met deze uitvoering, de 5610 had ik op vakantie gekocht en na het zien van de mod hier op het forum was ik benieuwd.

Maar goed , een geheel zwarte leek me ook gaaf …

Ziet er idd gaaf uit, en de afleesbaarheid van de negatieve 5610 is niet eens heel slecht tov andere modules maar toch … :thinking:
Dus 5610 erbij gekocht …
En gewisseld …

Ik moest het even laten bezinken want kwa looks was de hele zwarte mooier maar kwa afleesbaarheid is het toch wel de moeite waard.
Gelukkig went het ook weer snel :yum::+1:.

Bleef de 5610 zwart over …het was de bedoeling deze te koop te zetten maar nu het horloge er toch lag wilde mijn vrouw het formaat wel even proberen , dus vrouw blij … :partying_face::+1:

Maarja ik had het gewisseld vanwege de afleesbaarheid dus voelde het dubbel en leek het mij ook wel zo netjes dat ze ook een goed afleesbaar 5600/5000 zou hebben …
Dus met pijn in m’n hart de gouwe kletser op maat gemaakt :smiling_face_with_tear:

Moraal, je koopt een horloge en raakt er 2 kwijt :face_with_peeking_eye:

17 likes

16 likes

Jammer dat het nu wat mooier weer wordt. Zo met de tuinslang zelf maar even plasje modder maken dan…

15 likes

21 likes

14 likes

Zag deze voorbij komen …. Mooi setje :yum::+1:

GM-2110SH-2AJ+GM-2110SH-2AJF

13 likes

Dan verwachten we natuurlijk ook een foto van de mudmaster in de modder :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 likes

Zomers wit!!

17 likes

Bijna weer Mudmaster maandag :grimacing: dus hij mag alvast om …

12 likes

Je slaat je weekend een keertje over :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like