G-Shock only V

Zo het is weer G-Shock monday … :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

13 likes

Mooi nog wat schuurwerk gedaan … ik had eigenlijk de verkeerde kleur (band/kast) geleverd gekregen.
Zwart ipv gun-metal … maar nu heb ik wel mooi wat meer contrast :grimacing::+1:

Pff, wel irritant dat er nog zoveel batterij horloges worden gemaakt , zie geregeld moois voorbij komen en solar is geen must maar wel makkelijk.
En aan de prijs van bijv de 5610 te zien en deze 2100 hoeft het niet heel veel meer te kosten.

12 likes

Happy Monday!

11 likes

Mudmaster Monday vandaag …

15 likes

Ik kon niet meer wachten… Snel uit het werk pakketjes opgehaald et voila:

:partying_face:

17 likes

Goed gekeurd … , van harte :+1::+1:

1 like

Die is wel echt heel vrolijk! Het scherm lijkt een beetje een groene tint te hebben, klopt dat?

1 like

Ik zou het niet weten… Volledig kleurenblind op tinten :rofl:

Als ik het licht aan zet, lijkt het wel groen, maar wie zal het zeggen??? Ik ben in elk geval echt heel blij met deze… :partying_face:

3 likes

GA-2100- 4A

13 likes

16 likes

Mijn G-Shock box is bijna klaar :slight_smile:

17 likes

Je bedoelt dat het tijd wordt voor een volgende box :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

3 likes

Leuk model, zie je niet vaak meer voorbij komen :blush::+1:

1 like

Ik vind 2 boxen wel even genoeg :slight_smile: En die paar die nog op een aparte standaard komen…

1 like

Hartelijk dank, Joost. Inderdaad, dit model wordt zelden meer gezien. Hoewel de esthetiek ervan niet door iedereen wordt gewaardeerd, ben ik er persoonlijk zeer over te spreken, een sentiment dat wordt gedeeld door duikers van de Navy Seals :sunglasses:

3 likes

Ik heb nou ook een ‘hij die niet genoemd mag worden’.
Was vooral benieuwd of een metalen/titanium bandje wel wat voor me was, maar zit echt heel lekker.
De tweedehands rubber bezel/band bleef maar meuren dus daar ben ik van af.

En hij heeft nou ook bluetooth dus das ook wel fijn :smile:

12 likes

Kijkhoek is idd prut maar verder is ie perfect, heb me nooit verdiept in een display swap maar lijkt me een leuke uitdaging. To be continued!

1 like

Vette combi :blush::+1:
Ik wilde als er krassen in het zwart komen de gehele kast opschuren voor een used look.
Maar tot nu toe blijft het nog allemaal net zo mooi zul je altijd zien :joy:

2 likes

Tnx.
Goed idee, dat opschuren moet dus even wachten tot hij meer afgeragd is.
Misschien ga ik wel de eerste schakel aanpassen en iets meer ruimte geven aan de kast, nu beweegt de band pas na de eerste schakel, moet te doen zijn.

1 like

Klopt had ik ook, ik kreeg de band ook lastig gemonteerd.
Bij de zwarte moest ik eerst de band en daarna de kast plaatsen dan ging het goed.

1 like