G-Shock only V

Zelden , laatst nog een keer een Breitling Superocean omgehad maar dat was het wel :sweat_smile:

2 likes

De GX-56 is de KING!!!

( Quote Shockbase )

4 likes

Wil je wel geloven dat ik inmiddels al weer meer heb dan toen? Alleen geen super de luxe meer met alle functies…

Al ben ik nu ook weer aan het kijken naar een MIP scherm voor op het werk. Dat leest ook wel fijn af… En een stappenteller vind ik ook wel grappig…

2 likes

Tnx, lijkt me ook leuk om te printen, beetje meer G geweld in huis kan geen kwaad. :muscle:

1 like

Ik hou het bij ‘old-school’ Blue Monday, bij gebrek aan een mudmaster.

14 likes

Ik merk het bij mij zelf ook. Het blijft in de watchroll en ik draag alleen maar G-shocks 's🤐

3 likes

Dat wil ik zeker geloven kerel, maar ik ben blij dat ik even weer een paar verkocht heb😅, moet niet zoveel horloges hebben dan krijg ik een error en hebbdan snel last van keuzestress🫣

Ben je inpreciepe ook niet nodig! Het leger gebruikt nog altijd de basis horloges die ook gebruikt werden tijdens de GWOT en dat zegt genoeg :sunglasses:

Zijn zeer duidelijke schermen! Ik begin te merken dat mijn smaak aan het veranderen is qua (grote horloges) en dat duurder niet altijd beter hoeft te zijn.

Gewoon kopen als je het leuk vindt! :smiley:

2 likes

Ik heb hem al eerder gehad en toen vond ik hem te klein. Dus ik ben benieuwd hoe hij mij deze zomer zal bevallen op het werk.

Bod gedaan:

11 likes

Hmmm. Vriend van mij kreeg een Garmin met alles erop en eraan…

1 like

Kan natuurlijk zijn aangepast, maar in het verleden zat het standaard bij je Seal uitrusting.

2 likes

Mooi ding! Heb ook zo één gepast in Taiwan en dat was een Limited edition maar het deed mij niet zoveel dus laten liggenl🤷‍♂️

8 likes

Hoe vaak ga jij naar taiwan???

1 like

Hahaha ben nu 1x geweest. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk naar Japan kijken wat voor moois daar dan ligt. Het land van de ongekende mogelijkheden op G-SHOCK gebied😎

@ESmilde heb wel de speciale editie van de GA2100 meegenomen🙂

5 likes

Doe je dan ook aan gerichte zoektochten voor anderen? Budget en modellen van tevoren uiteraard besproken en geregeld :slight_smile:

2 likes

Dat was de paars/witte toch???

1 like

Mocht je opzoek zijn naar een speciaal model dan behoort dat tot de mogelijkheden.

Uiteraard. Spreekt voor zich.

2 likes

Correct. Model Chinees Porselein

2 likes

Als je het op tijd zegt, heb ik vast wel een model waar je naar kunt zoeken :star_struck: :partying_face:

2 likes

14 likes

20 likes