G-Shock only V

Maglite is jaloers :rofl:

1 like

Yep blijft vet :yum::+1:

Ik weet waarom mijn groene vertrokken is en ik kan genoeg redenen verzinnen om geen nieuwe te kopen …. Maar weet ook dat een zwak moment van een paar minuten genoeg is om toch weer overstag te gaan :joy:

De nieuwe is ook weer super :grimacing::+1:

9 likes

Waarom heb je die van mij niet overgenomen dan? Ondanks dat gefeliciteerd :clap:

2 likes

Ja inderdaad, ik vind hem ook super gaaf … zou die misschien ook nog wel willen kopen :grimacing:

2 likes

Alst meezit krijg ik deze :arrow_down: maandag binnen :smile: en dat betekent dat er weer ruimte gemaakt moet worden in de doos. Het word echt tijd voor een vitrine :laughing:

13 likes

Ik ook niet dus @Roppos we need answers … heb je er zelf een andere band opgezet of is dit wel vanuit den fabriek ?

4 likes

Wist niet dat je hem verkocht :face_with_peeking_eye:

1 like

15 likes

Denk dat dit nog wel een tijdje zal duren,als hij ooit komt naar Europa.
Heb zelf al gekeken om vanuit Japan te bestellen maar ik vind het persoonlijk te duur

1 like

Vandaag interieur klusjes.
Dan mag het luxe werkpaard om.

18 likes

vandaag deze maar eens om gedaan, blijft toch een mooie kleur in mijn ogen, kast is wel een vingertast en krasmagneet al valt het nu nog mee. Fijn weekend allemaal.

19 likes

19 likes

Jammer, same here.

Mudmaster stond niet op deze kleur trui dus we gaan voor Square Saturday vandaag :smiley:

18 likes

15 likes

Ik gaf je nog een hint vorige week…maar goed je bent ook al te laat want het is al verkocht. Had liever gehad dat hij op het forum bleef maar ja…:man_shrugging:

2 likes

Geen straf toch?:star_struck:

1 like

Nee hoor , ik kom er wel overheen :grin:

1 like

Vind/denk je dat of al aan de lijve ondervonden?

Ik vind dat echt reuze meevallen en heb ‘m al aardig gebruikt inclusief ruig mannen weekend aan zee waarbij er veel in zee is gezwommen en door het zand gekropen is… :roll_eyes:

Nee, ben daar niet trots op, maar zou ook zeker niet twijfelen het nog eens te doen! :smile:

Prachtig :star_struck: