G-Shock only V

Van harte, mooie uitvoering :+1::+1:

1 like

Vandaag sla ik Flashy Friday even over :wink:

17 likes

Vandaag draag ik de Frogman Limited Edition. Het schijnt dat dit model momenteel zeer bijzonder is geworden, waarbij de prijs aanzienlijk is gestegen en de beschikbaarheid zeer beperkt is.

Foto voor de sfeer😎

Twee Kikkerogen :frog::frog:

22 likes

Topper!

1 like

“Nieuw” model komt schijnbaar in april

GMW-BZ5000RC-1DR

13 likes

11 likes

Ik denk dat al die GWF-D1000 modellen met uitzondering van de “standaard zwart” een verzamelobject zijn geworden.

En die van jou heeft nog een specialtje wat betreft de verpakking (inclusief spevaudt), de GWF-D1000NV (blauw/geel) van mij kwam in een standaard zeshoekig blikje.

1 like

Wat ik heb gehoord en weet is dat Japans Coast Guard ook een zeer gewild model is geworden maar de prijzen rijzen door het dak wat je betaald voor de LE modellen.

Dat klopt idd. Heeft een hele mooie doos (afbeelding van de ROV ) en horlogebox dat zie je tegenwoordig niet meer. Laatste tijd is het voornamelijk van dat gerecycled materiaal…

Dat is karig…

Denk je wel eens aan verkoop van je D1000?

1 like

Sorry , vandaag en gisteren iets anders om :face_with_peeking_eye: maar de boys liggen lekker in het zonnetje :sunglasses:

15 likes

Dat valt mee, ik draag het horloge, niet de verpakking (dat ligt toch ergens achter in een kast ofzo).

En verkopen, nee, dat zie ik niet zo zitten.
Die heb ik een jaar of 7/8 geleden bij een opheffingsuitverkoop voor half geld te pakken gekregen, ik heb nog een extra band en 2 bezels liggen, dus die kan nog wel even mee hier, tenzij ik 'm makkelijk zou kunnen ruilen tegen een MR-G 1100-2 in goede staat met een voldoende lange band.

1 like

Eens!

Dan heb je idd geluk gehad toendertijd :ok_hand:

Dan kun je idd afwisselen ook leuk!

Dat model is geproduceerd in 1999, wel gaaf om zoiets te hebben, dan begrijp ik je ruil wel😎

Wat een heerlijk kwartet :ok_hand::muscle::sunglasses:

1 like

12 likes

@FRank71 Mijn schatjes ook in de zon🌞

17 likes

Toch mist er eentje :face_with_hand_over_mouth: en volgens mij is alleen de Frogman tough solar?

1 like

Klopt! Heb die om de pols :joy::point_down:

Dat heb je goed gezien Joop👌

12 likes

14 likes

15 jaar geleden was het in Nederland een ramp om van een duurdere G-Shock af te komen, gelukkig zie je dat beter geaccepteerd is.
En online zie ik wel prijzen voorbij komen, maar of het er ook voor gaat :thinking:

G-Shock brengt ook zoveel uit, natuurlijk zitten er toppers tussen maar lukt het niet wacht ik gewoon en komt er vanzelf weer wat nieuws voorbij.

En toen spaarde ik voor toen de oudere modellen, weet niet precies hoe het nu is maar dat rubber wordt toch slecht.
Een standaard band is wel te vinden maar zoek je iets aparts is het vaak ook niet grappig meer.

Ik hoop gewoon op een remake … geen gezeur en toch een leuk model :smiling_face::+1:

2 likes

Staat je goed en zonde als het klokkie stil ligt :smiling_face::+1:

1 like

Dat klopt.

Ik kan je mededelen, Joost, dat ik bij alle G-SHOCK modellen die ik in bezit heb gehad, uitsluitend verlies heb geleden. Het betreft hier bedragen van enkele honderden euro’s, waarbij ook enkele gelimiteerde edities inbegrepen waren. Bij G-SHOCK is het doorgaans niet mogelijk om winst te genereren, tenzij men in het bezit is van een uitzonderlijk model, waaraan het door mij bezeten exemplaar wel aan voldoet.

Daar ben ik helemaal weg van! Bezit er momenteel 4🙂

G-SHOCK blijft innovatief dus dat gaat zeker goed komen.

Heb je die GWG -B1000 nog? (Groene)

1 like