G-Shock only V

Nog 1 maand wachten en ik mag mijn gele ook gaan dragen!!!

2 likes

Amazon.com :ok_hand:

3 likes

Maar in de VS dus?

1 like

Mooie verzameling

1 like

Daar komen idd leuke modellen langs … maar goed dat al wat onderweg heb :grimacing::+1:

9 likes

Na bijna 3 dagen geen G-shock te hebben gedragen

anders kwamen de Breitlings helemaal amper uit de doos

Toch maar gauw weer zo’n fijn dragende rakker omgedaan :smiley:

16 likes

Veel beter :yum::+1::+1:

1 like

muttley-dog-laughing

3 likes

Klusje gedaan. Tool watch om.

24 likes

Dat is hij ook!

Zeker, maar op MP en Amazon kun je soms ook hele mooie scoren.

Eens ik ook. Ik had het laatst ook al geschreven dat mijn voorkeur daar ook naar toe gaat en ik bezit er al een aantal🙏

Eens! Smartwatch moet ik helemaal niks van hebben, elke dag op lader wat ik wel eens hoor.

Heb je nog een (oud) model wat je graag zou willen toevoegen aan jou collectie?

1 like

Das wel lachen, perfecte kleurstelling :+1:

1 like

Er is zoveel moois.
Iets uit de 9000/9300/9400 serie zou een volgende kunnen zijn.

3 likes

Ik had een jaar of 5 geleden een GW-9400 van zwart naar geel omgezet, dus jouw kleurstelling kan prima met een aftermarket band en bezel voor een Rangeman.

(Band en bezel komen bij tiktox.com vandaan. Alleen zijn de CF banden de laatste tijd wel flink duurder geworden.

11 likes

Zelfs een lege G Shock geeft 2 keer per dag de juiste tijd aan.

16 likes

Ik zie deze net op Vinted staan, best een mooi ding maar het geld waard? Heeft het bandje van een 50 jarig jubileum uitgave met een blauwe bezel en een groen negatief display. Vind hem wel heel tof eruitzien maar is dit 750 euro waard?

Lijkt me een horloge wat niet meer origineel is en dan is het meer wat iemand ervoor geeft of zie ik dat verkeerd

11 likes

Het ziet er wel gaaf uit, maar wat waarde betreft altijd lastig …. Ik vind het in ieder geval best veel geld.

Ja ik vind hem ook lastig, diegene die ik zie staan met deze band en het originele display erin gaan zelfs voor wat meer. Ik vind dit ook wel heel tof ogen maar het is geen origineel horloge meer natuurlijk, eigenlijk zonde van zo’n mooie editie met die blauwe bezel

2 likes

10 likes

Nee momenteel niet :face_with_peeking_eye:
Had hem ook al zien voorbij komen.

Net deze spulletjes nog in ontvangst genomen :innocent::

10 likes

Ow ja, en deze heb ik ook nog ontvangen :blush:

De GE-2000 Pininfarina :it:

20 likes