Kwijlen hoor, wilde eigenlijk een beetje rustig aan doen, maar als het over een week nog kriebelt gun ik hem mezelf ![]()
Tnx, lekker duister apparaat ![]()
Maar als’ie eenmaal goed staat, heb je er geen omkijken meer naar. Je moet alleen niet proberen om iets met de stopwatch te timen ![]()
Moest je de kans krijgen voor een goede aanbieding, zou ik het toch overwegen…
Kwaliteit echt wel goed! En het gebogen/bol glas is echt vet!
Klopt, nu alle wijzers goed staan geen problemen meer…
Toen ik hem binnen kreeg waren alle wijzers compleet verkeerd… Daar kwam YouTube handig van pas!
Enkel eens uitvlooien hoe het complete MB6 verhaal werkt… Controle van status en of hij op auto receiving staat enz…
Stealth look is echt gaaf😎
Gewoon ophalen joh, gun jezelf ook eens iets😁
Ik zal het zeker overwegen als er een goede aanbieding voorbijkomt. Ik heb het horloge al meerdere malen gepast en het blijft een prachtige uitvoering met dat 3D-ontwerp (cockpitstijl).
@MannetjeMar, weet je nog dat we laatst bij een juwelier waren die dit horloge ook had liggen? Ik zei toen hardop dat het een hele klus is om het horloge weer op tijd te krijgen. De verkoper hoorde dat en bevestigde het, en gaf aan dat ze daarom een gebruiksaanwijzing hebben om alles correct in te stellen.
Leuk die backlight ![]()
Gaaf hoor. Ik ben ook nog op zoek naar een 6900 met solar, multiband 6.
Genoeg keus met de gw serie ![]()
Helaas weinig kleur op dit moment met MB6 en solar.
Ik heb er ook eens eentje hard buitengeflikkerd omdat hij niet deed wat ik wilde… toen deed hij het nog steeds
Maar nie lang meer toen ![]()
Soesterberg?