G-Shock only V

De GMW-BZ5000RC-1 zeker :smile:

2 likes

Die staat in ieder geval wel bij mij op mijn lijstje haha

3 likes

Nee, ook niet verkeerd … :smiling_face::+1::+1:

1 like

@seethestars @Rickwick
Fijn horloge, zeker, comfortabel, je merkt helemaal niet dat hij vrij dik is.
Als ik hem vergelijk met mijn andere dikke knaap, de gd 350, vallen me een paar dingen op.

Het bandje van de 350 voelt (nog) degelijker en het uiteinde is een stuk dikker, ook de aansluiting aan de kast lijkt wat hufterbestendiger.

Hier de bandjes naast elkaar.

In de schemer is de 350 beter af te lezen, ondanks beiden negative display.

De 7900 heeft dan weer mooi el backlight en niet zo’n veel te felle led, en mb6, en solar, en… :grinning:
Kortom, weer een mooie aanwinst!

Ik heb alleen de bezel eraf gehaald en de 4 nep schroeven eruit gepopt, die heb ik zwart gespoten, staat mooier vind ik.
Hier het verschil.

14 likes

Leuke vergelijking en inderdaad mooie stealth look met die schroeven! Ik sluit niet uit dat deze 7900GW er ook nog eens komt!

1 like

21 likes

Die negatieve display is niet echt best, maar ach, hij ziet er wel bruut uit.

Heb je netjes gedaan met die schroeven, ziet er dik uit.

Lekker dragen zou ik zeggen!

1 like

Bruut, dat is het goede woord :+1:

Veel horloge voor 130 piek, “gewoon halen, gun jezelf ook eens wat” wie zei dat ook alweer? :joy:

2 likes

@Roppos Hoe bevalt je nieuwe aanwinst? Hij staat je echt goed en ik las al dat je de nep schroeven hebt zwart gespoten,dat staat hem idd veel beter!

1 like

De opkomende zon aan de kust verlicht de Mudmaster al lekker :+1:t2: :battery:

12 likes

13 likes

12 likes

Een nieuwe telg in mijn G-Shock familie! Ik wilde een keer een analoge en een kleurtje. Deze zag ik al een tijdje in de vitrine bij de juwelier en ik vond m eigenlijk steeds mooier. Ik hou van al die details op de wijzerplaat. Secondenwijzer, ook leuk. En natuurlijk een G-Shock met Tough Solar en MB6. Vannacht vanzelf gesynchroniseerd, helemaal top!

22 likes

19 likes

13 likes

Tnx, ja fijn hoor, altijd leuk als je net een nieuwe hebt.
Die kleurige kikker die je laatst postte vind ik ook erg interessant, beetje aan de prijs helaas…

Zag laatst een filmpje van iemand die een horloge gepimpt had in Doom stijl, als Doom liefhebber kan ik dat wel waarderen, zit ook te broeden op een plannetje om een horloge te slopen/modificeren :grin:

1 like

https://youtube.com/shorts/jJM6SAZKpto?is=7XVTySpYLakmiY0i

1 like

Die GW-3000 is zeker leuk, maar volgens mij ook de meest luidruchtige chronograaf die ze gemaakt hebben bij Casio.

1 like

Je had em op je dak gelegd ? :smile:

1 like

Nee de balkons van het hotel hadden zo’n bovenkant van dakpannen, de zon stond er 's morgens al vol op dus een prima plaats om even te :low_battery:> :battery:

6 likes