G-Shock only V

Nou, ik vind het heel bijzonder, zo’n klein blurry stukje van een velg :+1:

1 like

Nog eentje dan :grin:
Een idee?

2 likes

Dit zal wel een VAG-product wezen? Audi of Seat? Vw?

1 like

De huidige ‘‘stalen’’ G-Shock collectie!

23 likes

Mooie set :smiling_face::+1::+1:

1 like

Mooie opberg doos!

2 likes

Heel mooi!

Die middelste lijkt op de foto wel met matte/ geborstelde band.

1 like

Dit lijkt meer op een AMG

2 likes

Dat zou ook kunnen, het is zowieso iets Duits.

1 like

Mooie set in een mooie box!

1 like

@Pimpelmees @Kroosj
Tis idd Duits, AMG is goed, wederom vind ik het knap.
Tis de C63S AMG die ik af en toe mag uitlaten.
4 liter V8, achterwielaandrijving, heerlijk :sunglasses:
Daar staat je verstand (of horloge) bij stil…

4 likes

Een waar statussymbool, maar dat zou mij persoonlijk niet staan, ik zou eerder een oudere Mercedes kiezen, een W123 of W124 (en dat komt van een bijna-22-jarige😂!).

Ik rijd op het moment met de 2016 Honda CRV of de 2012 Honda Jazz van mijn ouders. Echte Jap-liefhebbers bij ons thuis, duits (rond 2014 een Golf 3 en daarna een Golf 4 als stadsauto’s) is wel prima geweest, maar die waren niet zo lang van dienst als onze Japanners, Pa heeft voordat ik geboren ben een CRX uit waarschijnlijk '91, Civic VTI EG en een Accord uit '98 gehad, de vorige CRV kwam uit 2002 en die heeft ons veilig van 2006 tot 2023 overal naartoe gebracht, met 240.000 was het genoeg voor Pa. (Roest was vooral een issue, maar de motor was nog prima in orde!) Die zal nu wel in het Oostblok nog doorcrossen, hoop ik. De vorige Honda Jazz kwam uit 2004 en die is helaas in 2022 van achter platgereden bij een aanrijding, maar daar was ook tot dat moment helemaal niks mis mee! Als eerste auto zou ik wel het liefst een Civic of een Jazz willen😅 dat was mijn nerd-praatje, bedankt voor het lezen!

Snel, iemand, maak het weer even on-topic alsjeblieft!

3 likes

Leuk verhaal. Ben zelf ook liefhebber van Japanse auto s.
mijn vrouw rijdt een Toyota en ikzelf een wat oudere Nissan Qashqai, rijdt uitstekend, een gewone 2.0 liter ipv die geknepen blokjes die je tegenwoordig vaak hebt. Daarvoor een Daihatsu gehad, die was ook niet kapot te krijgen. Alleen weg gegaan omdat we een gezinsauto nodig hadden.

2 likes

Die eerste generaties Qashqai (of Kumquat zoals Top Gear 'm noemde) vond ik wel leuk als 10-jarig jochie, de beste vriend van Pa had eerst een MK1 en daarna een MK2, om z’n X-Trail en Tino (kent iemand die uberhaupt nog?) op te volgen.

Jaren '90 Toyota’s en Nissan’s hebben wel wat leuks, toen hadden ze nog een hoop rasechte 4x4 terreinwagens, in tegenstelling tot het (imo) ietwat saaie aanbod van tegenwoordig. De MR2, 300ZX/200ZX en 100NX vind ik ook gaaf, maar ja die zijn nu echt veel geld waard.

2 likes

14 likes

Niet de juiste dag vandaag, maar ach ja …

16 likes

Mag wel vaker voorbij komen … mooie klok :smiling_face::+1:

1 like

Dank je Joost :+1:t2: heb hem inderdaad niet zo vaak om :grimacing:

1 like

22 likes

Van harte … super uitvoering :smiling_face::+1::+1:

2 likes