Lekkere collectie zo
Die protrek valt wel een beetje op als eenzame… Dan heb je nog ruimte voor een ultieme g-shock
Weet je in ieder geval zeker dat het 15:21u is
Nou, ze zijn niet allemaal atoomklok MB6.
Elk uur: bliep bliep ping ping, bij mij gaan er elk uur vijf niet allemaal tegelijk af, ik heb al twee horloges weggegeven.
das wel een hele collectie
Mooie collectie
Even 2 polletjes… Ik heb vandaag mijn eerste GA-2100 ooit binnen gekregen. Nu ben ik wel benieuwd naar de meningen.
- Mooi formaatje
- Veeel te groot…
- Ienieminie is het enige juiste woord…
- Houden en meer van kopen
- Verkopen en haal iets anders
Blijft toch mooi zo’n 2100 @ESmilde, zeker in die kleurstelling!
M’n neefje en ik hebben sinds vandaag dezelfde. Beide net heel licht ‘gemod’
Heul dik
Staat je goed! Zeker niet te groot voor je pols😁
Maar is ie ook niet te klein? Ik wil hem morgen eigenlijk even omdoen bij mijn zoon van 5, gewoon ter vergelijk
Het kan
Dat is juist het mooie van die 2100, gaat prima op zowel grote als kleine polsen. Mijn dochter van 9 draagt er ook eentje (op nato met mod kitje), die kan ik ook om
Ik zou in jouw geval (ik weet dat je graag groot hebt ) zeker eens kijken naar:
Link was der eerste die ik tegenkwam… Dus nog niet echt gekeken naar prijzen…
Naar mijn mening vallen de fullmetal modellen altijd wel iets groter…
Gebruikt hier iemand een GDB300 voor het hardlopen? Ik ga weer beginnen met lopen en dit is een mooie combi, hardloop horloge en g shock. Ik ga geen marathons lopen. Lekker rennen tot een km of 10.
Of een g glide
Ik loop meestal gewoon met mijn GW-9500-3, op de timer, deze mist verder wel bepaalde functies die de GBD-300 wel heeft specifiek voor hardlopen. De Polar app op mijn telefoon (heb ik toch altijd wel bij) registreert verder eventueel hartslag, afstand en overige zaken. Ik heb verder ook vaste routes dus de afstanden ken ik uit mijn hoofd.
De GBD-300 lijkt verder wel een handig horloge voor hardopen idd
Zeker niet! Te klein bestaat eigenlijk niet naar mijn mening. Biggie Smalls droeg ook gewoon 36mm:sunglasses:
Maar dat zag er echt niet uit Mijn oma droeg vroeger zelfs al een groter horloge