Echt wel! Ideaal weer om hem goed op te laden;)
Nieuwe aanwinst!!![]()
De DW5000R! Na een half jaar zoeken en pre orders plaatsen (die telkens geannuleerd werden) heb ik hem dan eindelijk… Super toffe reissue, echt een aanrader!
@FRank71 , deze zou ik ook nog even toevoegen aan de collectie als ik jou was😉
Dan kan ik de rest van m’n horloges wel in de prullenbak gooien, veel te verslavend al die G-Shock’s
( al kan ik niet garanderen dat zoiets er nooit zal komen
)
Gefeliciteerd! Heel gaaf ook weer ![]()
Tegen wie zeg je het…
Niet normaal hoeveel verschillende leuke modellen er zijn…
Bij mij is nu ook het vintage G-shock virus toegeslagen ![]()
Buiten m’n DW-5000c zijn er nog 2 opknappers (= lees oldies) onderweg…
Poah, tis ineens 15 graden frisser hier ![]()
![]()
Mooie, die wil ik ook.
Waar en hoelang etc. duurde het bij jou?
Ik heb me maar ingeschreven op de Casio site, daar is die “Binnenkort weer beschikbaar - ontvang bericht!”.
Dus ben benieuwd.
Bij Kish zeggen ze levertijd 14 dagen, maar dat staat er al een tijdje volgens mij.![]()
How bevalt hij? Hij heeft in Spielberg iig geen geluk gebracht ![]()
Ik heb hem van Horloge.nl! Puur geluk gehad dat er eentje op voorraad was daar, had hem de volgende dag al in huis. Daarvoor een pre-order geplaatst bij Kish en me ook ingeschreven bij Casio.
Maar ik plaats nooit meer een pre-order bij Kish. In Januari de pre-order geplaatst, bel ik eind Mei over de status en zeggen ze ineens dat die niet meer geleverd gaat worden… Geen aanrader dus😂
Die is
blauwvinger
Heerlijk horloge, die gaat blijven👍
Wij zaten bocht 1, dus de pret was van korte duur. Ondanks dit een geweldig mooi en gezellig weekend gehad met prachtig weer en op z’n tijd een biertje…![]()
![]()
Pré-order geplaatst.
Om het wachten te verzachten maar alvast de 5600UE besteld. Ik weet niet waarom, maar kon me niet bedwingen…
Haha tof! Bij horloge.nl of toch bij Kish?![]()
Bij horloge.nl én bij Casio.![]()
Cool! Ik zie de NA post wel verschijnen;)