G-Shock only V

Wat heb je met de nepperd gedaan, prullebakkie ?

Heb hem weer teruggestuurd op zijn kosten. Met de nadruk dat hij er bij moest gaan zetten dat het om een neppe ging

1 like

Oudje om de pols.
Maar blijft een favoriet :heart_eyes:

(Dit was gister trouwens. Maar gaat vandaag weer om de pols, na het werk :grin:)

8 likes

Twee nieuwe kleurtjes voor de half metal casioak:

Het is dat ik de oranje al heb. Misschien voor een goede prijs ooit de groene nog erbij.

6 likes

die linkse is heel tof! ben benieuwd wanneer ze verkrijgbaar zijn in NL

Die is lekker ja. Maar dan het liefst in midsize en met solar, dan ben ik verkocht. Bestaat dit? :thinking: De gewone Oak vind ik op mijn pols net een tikje te groot.

Meer nieuws over de gelekte onaangekondigde GW-BX5600

Casio-G-Shock-GW-BX5600-watch-change-marketing

8 likes

Waarschijnlijk 3 keer zo duur als de standaard 5600 solar-6 band. De display contrastupgrade is een pre, maar alle bluetooth toeters en bellen …

1 like

Love it!

15 likes

Na bijna een week dragen kan ik wel concluderen dat deze Mudmaster een :dart: is , wat een geweldig fijn horloge.

Heb hem ook even naast de MTG-B1000D gezet omdat ik even wilde vergelijken qua gewicht ( 114 gram om 182 gram voor de MTG-B1000D)

Even buiten geweest voor een foto en de wijzers zijn gelijk heerlijk verlicht :bulb:

Echt superblij met de Mudmaster :muscle:t2:

13 likes

Snap ik dat je er blij mee bent.

Tis een gaaf horloge!

Mooi setje ook.

1 like

Zijn er echt neppe uitvoeringen van een horloge dat €89 kost??

Ik ben kleurenblind, dat weet ik, maar ik zie op het halfrond ‘schaaltje, bij de subdial na, geen verschil?

1 like

Jelly die 100% geel gaat worden… check!

Onleesbaar scherm…check!

Te vet om te laten liggen… check!

17 likes

Dat begrijp ik heel goed! Wat een ding😍

Andere Mudmaster al in bestelling? :face_with_peeking_eye:

2 likes

Hou maar op , ben er voor in staat :joy:

2 likes

Wat een hobby he! Zag jou Mudmaster en ik moest er ook één en ik heb wel op de bestknop geklikt🙈

3 likes

19 likes

13 likes