Lekker mààn!
Gaaf hoor. Wat is je polsmaat?
Geloof rond 18,5 a 19
Staat je goed!
En binnen !
In het welbekende blik i.p.v. het kartonnen doosje waar de laatste tijd de g-shocks mee geleverd worden. Dus dat vond ik al een meevaller.
Verder vind ik het een geslaagde versie van een iconisch horloge.
Hier de foto’s
Pfffff kwijl kwijl, wat een ding!
Gaaf hoor ![]()
Hier vandaag een nieuw duo uit Japan geleverd ![]()
Het “Origami” duo…
Aangezien de Manga zo leuk was, konden deze 2 niet ontbreken ![]()
Ze zijn echt geweldig!
Dit weekend eens bekijken, of ik mooiere foto’s kan maken!
Gaaf duo!
Gaaf! ![]()
Jeetje wat een dikke klatser
Kun je er ook spiekers mee int hout slaan ?
Ook gaaf hoor ![]()
Een heel bijzonder duo ![]()
Geniet er allemaal van !
Zelf heb ik vandaag nog een deal gemaakt op MP. Ik kwam daar de GD-010-3ER tegen en kon hem voor een mooie prijs overnemen ![]()
Tijdens het shoppen in de stad (Alkmaar) bij de juwelier “even” naar binnen om gewoon " even" alleen te kijken. Daar deze gd-010 gezien, en laten ze nou net vandaag 20% korting hebben, dus mezelf deze kado gedaan.
Lang getwijfeld of ik voor een GST-B100 of W110 zou gaan… Uiteindelijk besloten dat ik al te veel overlap in mijn verzameling heb. En daarbij vind ik ze nog wat aan de kleine kant. Ze ogen wat iel.
Waar ik ook nog naar op zoek was? Een beater! Vakantie, klussen, zwemmen, spelen met de kids you name it!
En wat komt er dan? Een GA-700 natuurlijk!
Hallo allemaal,
Net mijn account gescoord hier, hoewel ik al een tijdje meelees in dit G-shock topic.
Het voelt een beetje als een zachte landing onder gelijkgestemden, ik voelde me alleen in mijn afwijking steeds meer G-shock’s te kopen.
Ben inmiddels 55 en kocht zo’n 20 jaar geleden een Casio w800, deed me denken aan mijn jeugd, veel gedragen. Inmiddels besmet met het G-shock virus.
Zal zodra het kan mijn bescheiden verzameling hier showen.
Groetjes ![]()
Welkom Roppos,
Zelf ook relatief nieuw hier, maar geloof me, je bent niet alleen ![]()
Wanneer zou de GW-BX5600 nou eens beschikbaar komen?
Iemand een idee?