G-Shock only V

Gaat er iemand voor deze frog :frog::frog:?

Gr, Vigorelli

8 likes

12 likes

Ziet er leuk uit maar nee ik ga er niet voor… ik heb geen gevoel bij een frogman, mudmaster oid.

Dat heb ik met de Casioak.
Deze draagt voor mij stukken fijner dan de grotere broer. Ligt lekkerder op de pols

De Baby-G vond ik echter net iets te klein.

8 likes

Poah, 2 stofjes onder het glaasje :grimacing::grimacing::grimacing: binnenkort ff openmaken en vot ermet :smile:

12 likes

Bij gebrek aan wit :slight_smile:

10 likes

Op naar het kerstdiner :santa:t2:

12 likes

Wow, wat een knaap, shiny.

1 like

Goeiemorgen en fijne kerst allemaal!

Ik had een vraag en weet niet of dit de juiste plek is maar ik ga er gewoon voor! Ik zie soms op marktplaats een Gshock MTG staan voor redelijk lage prijzen. Ik vroeg me af of er een manier is om te zien dat ze nep zijn oid. Want een dergelijk horloge voor 700 euro is wel erg goedkoop, zeker als die verkoper 0 reviews heeft wat ook argwaan wekt. Even een link als voorbeeld:

G-Shock MTG-B3000DN-1AER Diffuse Nebula
€ 700,00

Hoor graag jullie ideeën hierover!

Zou sowieso al meer foto’s vragen…
Achterkant durft ook wel veel te verraden IVM fake…
Staat wel bij dat de bon ook aanwezig is…
Prijs kan eventueel wel, maar zou ook voor zulke bedragen steeds ter plaatse gaan kijken en afhalen!
Batterij is trouwens ook leeg… Alle wijzers staan op 12h…

Heb inderdaad ook om meer fotos gevraagd. Ik heb het idee dat dit fotos zijn die van internet geplukt zijn, hij zou meer fotos maken dus ik wacht het even af. Groningen is helaas niet om de hoek om te kijken voor mij haha

1 like

1 jaar op MP en 0 reviews zou voor een dergelijk bedrag 100% een no-go zijn zonder te kijken.

1 like

Aan de andere kant, hoeveel schrijven horloges af?
Deze persoon vraagt ongeveer 60% van de nieuwprijs, ik schrijf zelf minimaal 50% af na aankoop.

1x gedragen zou ik wel met een korreltje zout nemen. Welke idioot koopt een horloge van 1100 euro en draagt hem vervolgens maar 1x?

Het is een out of the box horloge en aan de vraagprijs zie ik niet veel geks. Bij een standaard kleurenschema had de vraagprijs best wat hoger gekund, maar dit zou wel de max zijn wat ik er voor zou willen geven. Of het een fake is? I do not know. Als je zeker wilt zijn dat je een echte hebt, kun je natuurlijk altijd een nieuwe kopen bij een bekende webshop of een juwelier/AD

1 like

Was ook mijn eerste gedachte

Deze horloge is ook rond de 700e aangeboden geweest in december vorige jaar, dus…

https://www.horloge.nl/historisch-mtg-b3000dn-1a.htm

Ja qua prijs zou het dus moeten kloppen. Misschien gewoon een leuke deal, ik wacht de fotos even af ook!

Ja het heeft inderdaad 2 kanten. Heb je misschien gerenommeerde tweedehands dealers die dit zouden hebben?

Ik heb iets gezien van Kish en Kulta maar geen idee of dat iets is

Altijd in het horloge blazen voor het dicht schroeven!!

1 like

Zou ik niet weten. Maar nieuw betaal je gelijk 400 euro meer. Als je goed naar het horloge kijkt, is de kleurstelling dan iets wat geschikt is voor dagelijks gebruik?

1 foto komt van de site van Kish waar ik wel eens kom. Als op de bon staat dat hij daar is gekocht en je vertrouwt het niet helemaal zou je Kish kunnen vragen of ze recent zoiets hebben verkocht.

1 like