Het lijkt een schuurspons, maar hij is net zo als een microvezeldoek zonder dat harde
Hier poets ik al mijn horloges mee op! ![]()
Vandaag een G-SHOCK binnengekregen in… bijzondere staat. ![]()
Niet voor gevoelige g-shock liefhebbers ![]()
De vorige eigenaar heeft een herstelpoging gedaan met zeer veel lijm, met helaas een rampzalig resultaat.
Horloge volledig uit elkaar gehaald, alle lijmresten verwijderd en alles netjes opgefrist.
Nu klaar voor de volgende stap: zoektocht naar een nieuwe bezel en band om het geheel weer af te maken.
ongelofelijk, is dat het gevolg van ouderdom, zeewater of heeft ie in het zoutzuur gelegen ofzo?
Anyway, kudo’s dat je hier aan begint!
Deze stap zou ik al niet gehaald hebben… wat een ding…
Ik werk al 4 jaar met ze samen. Ze hebben me nog nooit teleurgesteld.
Vandaag deze G-Shock - DW-5600UE-1ER ontvangen. Gewoon via Bol voor nog geen zeven tientjes. Voelt toch wat prettiger bij het doen van klusjes dan een van mijn andere horloges.
Toch nog onverwacht een NA gescoord vlak voor de kerst…
De veel besproken GW-BX5600 met MIP display.
Ik had al regelmatig internet af lopen speuren en kwam deze ineens tegen op MP. Tja dan moet je toeslaan😁
Nice!
Benieuwd hoe deze valt af te lezen zodra het schemer begint te worden.
Mijn BZ5000 is dan moeilijk afleesbaar
Ook ik ben benieuwd hoe deze met een MIP bevalt…
Ik zal het laten weten hier uiteraard😀
Gefeliciteerd met je fraaie Mudmaster ![]()
Ik heb wederom een vraag, had een tijdje terug hier geplaatst over een MTG op Marktplaats waarvan er maar weinig fotos in de advertentie stonden en de prijs redelijk goed was. Ik heb nu een hoop meer fotos gekregen en ik hoop dat jullie mij misschien kunnen vertellen of deze legit is.
Misschien ook waar ik op kan letten bij aankoop, ik weet dat de achterkant vaak duidelijke signalen afgeeft maar wat dan precies.
Hieronder wat fotos, hij vraagt er 700 euro voor.
Seems legit. Maar voor dat geld lekker zelf langsgaan. Zien is geloven.
Probleem is ook wel een beetje of dit wel zijn foto’s zijn of weer via een andere advertentie verkregen.
Dus ook al zijn de foto’s legit blijft er nog wel een risico lijkt me.
Ja zit ook wat in, het is alleen 220 km rijden. Maar wellicht wel verstandig ![]()
Ja daar zit ik ook een beetje mee, zou dan eigenlijk een foto moeten vragen met de huidige datum oid. Maar ook dat is weer met AI te fixen natuurlijk
Is ergens tussenin afspreken geen optie voor hem?