Proficiat met uw aankopen ![]()
Thnx, ik heb altijd wel een casio / G-Shock gehad.
Een jaar 15 terug liep het wat uit de hand met een stuk of 30 exemplaren, kan ook best wat meer geweest zijn.
Gelukkig zijn er tegenwoordig genoeg mooie modellen hier in NL te koop en ben je minder afhankelijk van eigen import.
Het kriebelde al een tijdje en mooi dat de knoop is doorgehakt met deze twee toppers ![]()
![]()
Zo das een mooi begin🥵. Je bent verloren nu, op naar een MRG
Thnx ![]()
, ik zal me eens in de MRG serie verdiepen …
Maar tot nu toe zie ik het nog niet helemaal, natuurlijk erg mooi gemaakt maar met ook een erg groot prijs verschil.
Al zou ik ze wel graag een keer in het echt zien, maar dan nog, de prijs kwaliteit is bij de standaard G-Shocks super en dat wordt ook wat scheef getrokken
lastig ![]()
Met genoegen drop ik hier een aangekondigde release waar ik persoonlijk erg naar uitkijk: de Casio G-Shock GW-6900U-1.
Het is geen radicale redisign met zijn nieuwe LED-backlight en “U” module, maar zeker een welkome update. De vraag is alleen, zal het beschikbaar zijn in Europa?
Hieronder nog even een linkje van de casio JP website:
https://www.casio.com/jp/watches/gshock/product.GW-6900U-1/
Doe mij de Classic maar, dat blijft toch de mooiste 6900 ![]()
En perfect voor het timen van 3 minuten eitjes. De dooier niet zacht doch heerlijk smeuïg ![]()
Dat is het verdienmodel van Casio. Je hebt aan 1 Casio meer dan genoeg, maar je wil er altijd nog eentje. Ik heb ondertussen een stuk of 12 van die dingen ![]()
bekend probleem met dit model. daarom ook direct afstand van genomen. belachelijk eigenlijk. dit hoort echt niet.
Het kriebelt toch weer om een gshock te halen… zoals altijd weer
ik zat te denken aan de nieuwe dw5600RL of gewoon een gwm5610…