G-Shock only V

Heb hem laatst wel in de sneeuw geknikkerd, al wordt ie daar niet echt vies van .
In de modder maak ik ook nog wel een keer een foto :grimacing:

2 likes

Jij had hem laatst toch in de modder gegooid ? :smile:

1 like

Goedenavond heren,

Ja klopt is een mod, had het lang geleden via ali besteld. Kon even niet terug vinden wat ik er toen voor had betaald, tussen de €50-€60 als het goed is.

Ik heb de horloge niet vaak om, dus weet niet hoe het eruit gaat zien als je het dagelijks gebruikt. Maar wat ik zo kan zien en voelen als ik het om heb, is de kwaliteit echt heel goed en heel makkelijk om het zelf te doen.

Dus zeker een aanrader :+1:t3:

@Jooost

2 likes

Thnx, zag m terug met band voor €108,- … misschien dat er af en toe een aanbieding van langs komt :+1:

Heb ook even gekeken:

Staal is €65,- titanium €127,-

1 like

Ja mooi he ( met dat Gemini :yum:)

18 likes

Ohja hahaha :smile:

1 like

Vette foto :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 likes

21 likes

17 likes

Post is eerder dan verwacht … :smiling_face::+1:
Ik hoef hier niet te vertellen dat casio keuze genoeg heeft.
Sommige serie staan op mijn lijstje … maar ja welke moet het worden :thinking:

Zo ook de 2100 serie , solar heeft altijd een voorkeur (blijft er nog genoeg keuze over :joy:.
Maar toen zag ik de Albatros … en was als vogelliefhebber verkocht :yum:.

Ik dacht nog heel even met foto’s maken , he een vlek op de wijzerplaat, dat klopt … dat zijn de Galapagos eilanden, die mat afsteken tegen de sunburst plaat.

De GA-B2100DF-1A is geïnspireerd op de Galápagos Albatros, een van de grootste vogels op de eilanden, met een spanwijdte van meer dan twee meter. Zijn sierlijke glijvlucht op stijgende luchtstromen is afgebeeld in de vorm van de wijzerplaat en op de lus van de horlogeband. Een kaart van de Galápagos siert de wijzerplaat, geaccentueerd met gele details die doen denken aan de snavel van de vogel.

De achterkant van de behuizing is gegraveerd met het logo en de Spaanse naam van de Charles Darwin Foundation. De band is bedrukt met de Spaanse uitdrukking “Apoyo la conservación de Galápagos”, waarmee je verkondigt dat je deze kostbare eilanden wilt helpen beschermen. (Spaans voor “Ik steun het behoud van de Galápagos.”)

En toch weer “wings” op de wijzerplaat … :stuck_out_tongue_winking_eye:

27 likes

Cool ding!

1 like

Waar koop je deze ?

1 like

Via de casio / G-shock site …
Ik had me aangemeld vanwege de connectie app en dan krijg je ook meteen €10,- korting :+1:

1 like

Tof man ! Maar deze wint het niet van de stalen :smile:

1 like

15 likes

:+1: duidelijk verhaal, ik vrees voor mijn portemonnee dat ie mijn pad ook nog wel gaat kruisen :woozy_face:

Mooi horloge met die oranje hour markers, goed verhaal ook :+1:

1 like

Voor wie het geinig vind, kwam deze wallpapers tegen voor oa iphone …

Mooi 1 voor mijn werk telefoon en de andere prive :yum::+1:

15 likes

Leuk! Thanks voor het delen.:+1:

1 like