Oeioeioeioeioei, kijk hem eens shinen ![]()
Geinig
, kwam toevallig laatst de gele en rode tegen samen met de gouden.
Misschien handig voor de rest te weten, bij de kunststof versies kun je zelf de batterij vervangen.
Bij de metalen versie , moet de ring worden opgestuurd .
De laatste dag van 2025 binnengekomen. Via een HF-lid deze GW-M5610 op heel comfortabele combi bracelet v2 overgenomen. Erg blij mee!
Het is geen blauwe rand, maar een “spiegel-rand”… was mooie helder blauwe lucht
…
In de game is het een it nerd.
Mooie classic ![]()
![]()
Op speciaal verzoek
dan ook hier een van mijn Na’s, mooie ruildeal met @Syntaxx:
Weet niet precies hoe het zo gekomen is, maar er heeft zich in het afgelopen jaar een rijtje Rangemannen in een van de horlogedozen genesteld, waaronder ook de tweede heel recente NA… de gele GPR-H1000 van @ESmilde.
Wat een collectie!!
Hij staat je top man😎
Absoluut, @Jooost! Nu ik de GW-6900 in bezit heb, ervaar ik deze positiever dan de DW-6900. Ik vind de grotere cijfers gemakkelijker afleesbaar. Hoewel beide modellen klassiekers zijn, geef ik de voorkeur aan de GW-6900, mede vanwege de MB6-functionaliteit.
Mooi setje ![]()
![]()
![]()
Die knalt er echt uit zeg , prachtig ![]()
Dankjewel, jouw BZ5000 staat ook nog op het lijstje, want dat vind ik een machtig ding, maar het rijtje squares is ook al vol ![]()
Onlangs mijn gele casioak aan @phyl overgedaan, dus er moest weer een andere gele komen… een g-shock verzameling/collectie zonder een gele kan eigenlijk niet… ![]()
Nee is wel waar , lijkt mij een mooi doel voor de zomer ![]()
Shit, ik heb alleen nog een witte, oranje en blauwe over… Dat wordt weer een flinke zoektocht!!!
Gisteren een kleine 2100 gepast, 40mm valt dan echt te klein …
zo zie je maar dat maat op papier niet alles zegt zolang je iets niet op je pols gepast hebt.
Ik vind de details ook niet zo mooi op de kleinere versie, niet zo scherp getekend.