Sinds ik deze heb:
Heb ik helemaal geen aandacht meer gehad voor mijn GBD H1000’s. Deze heb ik dus gisteren verkocht…
Mijn werkhorloge zat daar ook bij, maar deze was te log voor tussen de schroefjesstellingen e.d.
Dus heb ik nu zijn kleinere broertje in een betere kleur gekocht:
Het is weer een fijne dag!!! 3e keer dat er een gbd 100 binnen gaat komen ![]()
Helaas… Nieuw toestel gekregen, maar die 2 voudige verificatie gaat mijn a digitale pet te boven.
Op mijn nieuwe toestel kan ik niet meer inloggen, dus ik denk dat het dan maar einde verhaal is.
Keep on shocking!!!
Ik vond het ook super irritant maar heb op 1 of andere manier de verificatie met mn vingerafdruk ingesteld. Ik blijf ook gewoon ingelogd maar als ik volgend jaar ook een nieuwe telefoon krijg zal dat ook wel weer
worden .
Blijven proberen man ![]()
Welnee, misschien kan iemand anders je hierbij helpen?
@ESmilde ff rustig adem halen… even de forumbeheerder een mailtje sturen en dan vermeld je dit👇
Zouden jullie de tweefactor-verificatie (2FA) voor mijn account handmatig willen resetten/uitschakelen? Zodra dit is gebeurd dan kun je weer inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord , ga dan naar het tablad beveiliging en doe dan de rest zoals in de handeiding is besproken👇
Dit heb ik ook gedaan. Werkt super!
Succes💪
Top Mark
![]()
Elkaar helpen toch💪
Neeee, we willen je hier niet kwijt! Er is genoeg hulp hier, dus moet lukken…
Hoi Esmilde wil je ook bemoedigen om een manier te vinden om weer te kunnen inlogen.
Lees en kijk altijd weer met interesse naar je berichten. En foto,s.
Kon ook niet meer inloggen, op de laptop, mijn zoon heeft mijn nu geholpen.
Vraagje aan de H-Shock liefhebbers. In ieder collectie hoort een G-Shock, zegt men.
Nu denk ik dat ik het daarmee eens ben.
En voor hiking, wat ik eindelijk weer meer ga doen en met andere woorden, gewoon wat meer robuust buiten, ben ik aan het loeren naar een volledig metalen uit de GMW B(Z) serie.
Heeft iemand wat ervaringsverhalen voor mij?
Ha Koetsjh,
Heb zelf de GMW-B5000D-1ER.
Hoewel hij vast tegen een behoorlijk stootje kan draag ik hem meer voor “de mooi”, voor zover dat gaat met een G-Shock.
De bezel krast namelijk best snel.
Zelf gebruik ik voor het avontuurlijke gewandel de Rangeman GW-9400-1ER.
Beest van een horloge!
Heb er even geen eigen foto van vandaar plaatje van internet.
Na de GA-2100 Casioak krijgen we nu de GAC-2500 Casionaut ![]()
Afmetingen: 46.7 × 44.5 × 12.7 mm
Gewicht: 47gr (biohars modellen)
Prijs: +/- € 120,-
Verwachte releasedatum: November 2026
https://www.casio.com/jp/watches/gshock/product.GAC-2500-1A/
Die zitten in een ander topic. ![]()
Lol, ja ik zag het te laat en het was al redelijk laat. ![]()
De stalen variant is toch meer een show pony dan een beater die je zorgeloos meeneemt op avontuur. Ik zou eerder voor de GW-5000U gaan. Zelfde functionaliteit, maar niet de besmettelijke stalen kast/band.
Dank voor jullie (ook PB) reacties. Ik denk inderdaad dat het “idee” staal is beter/robuuster inderdaad niet opgaat.
Ik ga de getipte modellen eens even “polsen”. ![]()
Oeh, die vind ik wel lekker! Zeker met die datumschijf rechts…
Dik model! ![]()