G-Shock only VI

Ben ik ben helemaal met je eens , maar ik ben misschien een klein beetje bevooroordeeld :frog::+1:

3 likes

Geswapt naar een positive display.

16 likes

16 likes

Timesync Tuesday

15 likes

14 likes

Wat een beauty! Die is nog niet vaak voorbij gekomen met dat rosé kleurtje, heel erg gaaf. Dat is er een voor flashy Friday.

1 like

Goedemiddag :wave:t2:

13 likes

NA via de post :blush::+1:t2:

17 likes

Gefeliciteerd! Lekker zomerse G-shock :sunny:

2 likes

Van harte … leuke aanwinst :grinning::+1:
Doet me een beetje denken aan …

4 likes

Ik zal niet de enige zijn, maar er zijn van die modellen die al een tijdje op m’n lijstje staan maar waarbij ik nooit de knoop heb door gehakt … zegt misschien genoeg over twijfel.

Twijfel valt opzich mee maar naar gelang je meer hebt wordt de concurrentie ook steeds groter, en ik draag ten slotte maar 1 horloge tegelijk :grimacing::+1:.

De Gravity master is er zo een, vooral in deze kleur …

Blijf dit ook een leuk model vinden en ik heb nog niks in het oranje :face_with_peeking_eye:

6 likes

Nog ff een middagwissel … yep nog mooi een dagje rust en klooien om en rond het huis dus tijd zat tot morgen de ellende weer begint :joy::+1:

14 likes

Extra bandjes bij een mrg bf1000 zoeken is wel een dingetje … wat een belachelijke prijzen voor een stukje rubber :crazy_face:

Gelukkig een zwarte onderweg, wel mijn duurste rubberband ooit maar gelukkig nog niet zo erg als de andere twee :face_with_peeking_eye:

4 likes

676 euro…pfff :sweat_smile:
Oh en 809 , maar dat is een special price :joy:

5 likes

Idd, en als ik het goed gezien hebt past de “gewone” frogman strap helaas niet want dan scheelt het een klap.

2 likes

Niets meer aan doen qua strap! De gaafste combi van het moment. Vind ik :sunglasses: Ja dit is echt een KLATSER!

4 likes

Ok, weer even aan het plastic swappen geweest…

Van dit:

Naar dit:

Naar dit:

Naar dit:

Naar uiteindelijk dit:

Ik vind de GW-6900 in het zwart gaaf, maar beetje kleur erin voor de zomer is ook wel leuk!

Bezel van een GLX-6900X-2 + witte gladde band. I like!

Er is ook nog een witte GLX-6900 van de Baai onderweg, dus mss gaat de blauwe bezel daar uiteindelijk op.

Deze:

17 likes

Thnx, klopt … ik wilde toch graag een reservebandje en een beetje wisselen kan ik toch niet laten :joy::+1:

1 like

Snap ik Joost… heb ik ook bij Panerai en dat terwijl ik helemaal niet van het wisselen was :sweat_smile: Prachtige hobby toch ook :sunglasses:

1 like

Allebei mooie horloges met die kleuren, hoewel ik minder met wijzers heb.
Bij die oranje zat ik vandaag nog te kijken, bijzonder model, kende ik nog niet.
Heb toen een argument gevonden om mezelf te trakteren op twee horloges :blush:

1 like