G-Shock only VI

Klopt. En had het ook wel een beetje aan zien komen. Paar jaar geleden ook een DJ gehad, in een opwelling weggedaan en heel snel weer spijt.
Sindsdien toch continue met een schuin oog naar blijven kijken en je weet hoe dat gaat. Hoe erger je iets wilt hebben, des te groter de drang wordt…

Maar toch, blijf de G’s mooi en gaaf vinden en de 5000 met MIP blijft ook gewoon op de lijst staan!

2 likes

Ik heb er nu 1, maar eigenlijk wil ik ook nog wel 1 voor op het werk. Met stappenteller e.d.

De gbd 100 is klein, maar de 1a7 heeft wel de.juiste kleur en ze zijn vrij goedkoop.
De gbd h1000 is mooi formaat, maar niet in de juiste kleur te krijgen en vrij fors aan de prijs.

Twijfel twijfel twijfel

2 likes

Sorry en MIP display

1 like

Tja, dan wordt de spoeling dun! Ik weet niet of de band aanzet van een bz5000 gelijk is aan die van een b5000… dan zou je een b5000 resin band op een bz5000 kunnen plaatsen. Ik ben echter bang dat dat niet gaat of niet mooi zal aansluiten…

1 like

Anders wachten, wat natuurlijk erg lastig is, op nieuwe modellen met MIP display.

Thnx

1 like

NA in the house!
Van de ‘forgotten future’ serie.

De achtergrond die bij een positive display grijs is is hier spiegelend, net als de rand eromheen.

Bijzonder effect, als je het licht aanzet wordt het een negative display.
Morgen eens kijken hoe hij er bij dag/zonlicht uitziet.

18 likes

Van harte , leuke aanwinst :blush::+1:

1 like

Wachten… Of toch niet? Besteld.

18 likes

Tnx :sunglasses:

1 like

Gaaf hoor, de vorige waren te groot voor mijn pols. Wie weet deze.

1 like

Das wel een leuke ! Veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

17 likes

‘n B5000BPC, gaaf, die staat nog steeds heel hoog op mijn verlanglijstje!

1 like

Ik draag hem te weinig dus overweeg hem te verkopen. Maar blijft inderdaad een mooie uitvoering.

Gewoon nog een dagje om :grinning:

17 likes

12 likes

Komt goed, ik zit heerlijk op m’n roze wolk met mijn nieuwe aanwinst :smiley:

1 like

Gefeliciteerd rob!! :tada: Weer zo’n topper erbij in jou collectie! Gaat nu hard he?:sweat_smile:

Vandaag de GWOT watch :point_down::sunglasses:

11 likes

En terecht! Hele mooie aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Voorspelbaar … alweer of nog steeds :frog::+1:

12 likes