Squats gedaan? ![]()
Haha zeker. En nog een hoop meer. ![]()
Ik speel nu al een poosje met de gedachte dat ik wel een ander werkhorloge wil. Nu komt er een goedkope MT-G in een zeer flink gedragen staat voorbij. Perfect dus voor op mijn werk. Dus:
Even een polletje:
- Gewoon kopen, bandje vervangen en hopen dat ie het doet
- RUN!!!
Ow ja de foto:
Kan je deze überhaupt vinden op Shockbase?
Nou ken ik niet de hele catalogus van G-Shock maar deze heb ik nog nooit gezien…?
Oh ja en waarom niet gewoon een square 5610 of een ga2100 bijv.?
Ik draag nu een gx-56 en die past prima. Alleen hou ik van afwisseling. Een 2100 of 5610 passen beter om de pols van mijn zoontje. Voor mij zijn ze in elk geval echt te klein.
On topic: volgens de achterplaat zou het deze moeten zijn:
Maar dan klopt de rechterkant dus niet. En er missen wat wijzers. En de datumnotatie wordt niet weergegeven. Hmmmm misschien toch een ander projectje???
Ja ik denk dat die je gezien heb niet helemaal correct is. Zeg maar helemaal niet correct ![]()
Eerste originele foto van de nieuwe Mudmaster, ik weet niet zogoed wat ik er van moet zeggen eigenlijk… Vindt hem best onafleesbaar, ze hadden die wijzerset wit moeten maken voor een duidelijker contrast. Nu is alles oranje/rood🤷♂️
Wat vinden jullie ervan? Het betreft wel een Limited edition @FRank71 en @Jooost
Die is gewoon hartstikke nep
Hmmm ja… is zeker niet de meest overtuigende foto om hem gelijk te kopen ![]()
Eens! Maar dit is wel hoe hij er in het echt uit ziet, kan het niet mooier maken🤪
Misschien als jk hem in mijn hand heb dat ik er anders over denk🤷♂️. We gaan het zien. In japan mei 2026 te koop en Europa juni 2026.
Een echt Oom Ali watch ![]()
De gevraagde scherpe prijs is nog te duur ![]()
Was deze ook tegengekomen, maar er gingen meteen alarmbellen af! ‘BABO’ en missende steden aanduidingen als begin en datum venster als tweede. Verder heb ik toen niet meer gekeken…
Mooi dat het een limited is , want als dit het beste is als promo foto hoop ik dat het weinig voorbij gaat komen ![]()
Valt mij ook een beetje tegen maar goed wat ik eerder al zei kan best wezen als ik hem in het echt zie dat ik mijn bewoording dan herover weeg.
Mooie ! Je 1e Gshock of heb je er nog meer ?
Nee, niet mijn eerste en zeker niet de enige ![]()
Heb soort kleine G-Shock collectie naast mijn andere horloges.
Begonnen met de squares, eerste was de klassieke DW-5600E die zit nu op nato als extreme beater voor tijdens het klussen/schilderen etc.
Paar jaar geleden de GW-5000U (zie boven) erbij en half jaar geleden ook de DW-5000R gekocht.
Daar tussen ook de GW-6900 gekocht en later ook de DW-6900U, die laatste is ook als beater erbij gekocht.
Ook jaar geleden de GBD-200 in blauw gekocht voor tijdens het tennissen en hardlopen. Bluetooth staat uit, maar leuk om afgelegde afstand en aantal stappen te zien.
Meest recentelijk ook de G-9000 gekocht, welke een stuk kleiner is dan ik had verwacht. Iets wat me positief verrast heeft.
Redelijk veel van hetzelfde, maar met ander doel of ander gevoel voor me.
Ook betaalbaar genoeg dat je er, zonder schuldgevoelens, een horloge doos mee kunt vullen
.