Blijft supergaaf deze!
hangt af van welke GST
Die van u blijkt een GST B300 te zijn ![]()
Goed gespot. Er is mij een b300 aangeboden voor ik denk een nette prijs. Daarom check ik graag even wat dingen
Hartelijk dank!!!
Wees extra voorzichtig, er zijn heel veel namaak G-Shocks op de markt.
Hier gekocht. Toen nog 49 euro
Nee helaas …
Hahahahaha 49???
Das ook geen geld!
Woohoo, die rood witte is vet!
@Zoldar @bordewolf
Watchband Berlin is ook mijn favoriet voor bandjes en onderdelen.
Ze hebben daar end pieces voor de band van de gbd200, voor tussen de band en de kast, ik ga kijken of ik die passend kan maken voor deze combi:
Zonder zo’n end piece zit er een joekel van een kier tussen.
Als collega’s vragen wat een goed horloge is , verwachten ze merken als Rolex (wat ze kennen).
Ik zeg altijd Casio G-Shock , beste prijs / kwaliteit etc…
Heb het in de zoekmachine gegooid en gelukkig ben ik blijkbaar niet de enige die daar zo over denkt.
Voor velen wordt Casio G-Shock inderdaad beschouwd als het horloge met de beste prijs-kwaliteitverhouding, vooral als je kijkt naar duurzaamheid en betrouwbaarheid. Waar andere horloges na een paar jaar intensief gebruik kunnen slijten, staan G-Shocks erom bekend decennia mee te gaan onder de zwaarste omstandigheden.
Waarom G-Shock uitblinkt in prijs-kwaliteit
- Onverwoestbaarheid: Ze zijn ontworpen om extreme schokken, trillingen en vallen te overleven.
- Waterdichtheid: Vrijwel elk model is waterbestendig tot 200 meter, wat uniek is in deze prijsklasse.
- Onderhoudsarm: Modellen met Tough Solar (laden op via licht) en Multi-Band 6 (loopt altijd op de seconde gelijk via radiosignalen) vereisen nauwelijks omkijken.
- Lange levensduur: De batterijen gaan vaak jarenlang mee, en sommige nieuwe modellen hebben zelfs een batterijduur van 10 jaar.
Populaire modellen met de beste waarde (2026)
- Casio G-Shock GW-M5610U (Classic Square): Wordt vaak de “pinnacle van G-Shock” genoemd vanwege de combinatie van het iconische design met zonne-energie en atoomtijd-synchronisatie.
- Casio G-Shock GA-2100 (CasiOak): Een slankere, achthoekige favoriet die zowel robuust als stijlvol genoeg is voor dagelijks gebruik.
- Casio G-Shock DW-5600E: De meest betaalbare instap-G-Shock die nog steeds aan alle strenge militaire standaarden voldoet.
- Casio G-Shock Rangeman GW-9400: Voor wie meer functies zoekt, zoals een kompas, barometer en hoogtemeter, zonder de hoofdprijs te betalen.
![]()
![]()