Ik heb de GA-200
incoming, voor een zacht prijsje op de kop getikt. Ik vind het jammer om mijn goeie Gshocks te dragen op het werk dus moest er een goedkoop dingetje komen en dat is gelukt ![]()
Type MRG ? Of GX ?
En het is een leuke!!!
Das een beste joekel, goeiendag
Maar ook lekker compleet als ik dat zo lees op shockbase ![]()
Ik heb er wel zin in. Die zal mooi staan naast mijn GBD- H1000 ![]()
- Prima maatje
- Je hebt groter nodig…
Spoiler alert, ik vind het er echt niet uitzien als een g-shock zo klein lijkt op de pols. Die mag best net binnen de polsdiameter vallen ![]()
Eens! Afhankelijk van je polsdiameter zal bij een ieder dus een ander deel van de g-shock modellen ‘passen’ qua maat. Je gaat vast iemand gelukkig maken met dit modelletje ![]()
Tja, met Popey-polsen lijkt dit klein. Op mijn Olijfje-polsjes zal het ook geen kijk zijn! ![]()
![]()
Welk model zou dan wel aanspreken?
Top combi ![]()
Voor jou of voor mij?
Voor mij de originele Squares en de GMA-S2100. Die ik ook regelmatig draag.
Hoewel deze wellicht nog een optie is: lengte is minder dan de breedte
Let niet op de kleur… Die heb ik voor mijn vrouw gekocht en net op het eerste gaatje om kunnen doen. De looks vind ik erg mooi, maar ik hoop dat je mij snapt:
De originele squares zijn ook echt mooi ![]()
Ter vergelijk:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. Dat schreeuwt om een G natuurlijk, bij voorkeur de baas der squares, de GW5000:
Maar… Het formaat horloges past perfect bij je!!! Het past mooi binnen de diameter van de pols, dus precies zoals een g-shock imo bedoeld is ![]()
Precies!