Van harte, super combi ![]()
![]()
Magnifiek. Wat is je polsmaat?
19mm omtrek.
Wat doe je als iemand op vinted je de horloge niet wilt verkopen omdat je nieuw bent en geen recensies hebt?
Goedkoopste zooi daar kopen om dat op te krikken?
Je bericht door ChatGPT halen om spel en grammatica fouten te voorkomen
.
Moet zijn:
Je bericht door ChatGPT halen om spel- en grammaticafouten te voorkomen
.
Ik heb nog wel een paar g shocks op vinted staan?
Dat is wel heel smal ![]()
Gelukkig snappen we allemaal wat je bedoelt.
Gefeliciteerd met deze fantastische aanwinst!!!
Verkoper heeft de koop gecanceld, ChatGPT helpt dan niet.
Hij zei dat hij het niet verkoopt aan leden zonder recensies. Maar ja. Ik haal meestal alles via buyee.
Ben op zoek naar een Maharishi ![]()
Hoppa, mn 200 is binnen. Maar ook alweer een soort van naar de ‘vernieling’ want bij het, enigszins lomp, openen van het dekseltje van de batterij knapte het lipje af waar het dekseltje in vastzit
weet niet hoe erg dat is maar daar kom ik dan wel achter nadat ik er een nieuw batterijtje in heb gezet. Maar hij is leuk, goed formaat en goed afleesbaar ![]()
Eigenlijk snap ik ook best dat de verkoper terughoudend is tegen kopers zonder reputatie ( positief of negatief )
Het is beslist niet een goedkoop horloge. Aan de ene kant wordt het horloge pas opgestuurd wanneer het geld op een tussenrekening is geplaatst, maar wanneer de koper ( waar je dus niets over weet, of over kunt achterhalen ) kwaad wil kan hij het de verkoper erg lastig maken om zijn geld daadwerkelijk te kunnen krijgen.
Dus ja, begrijpelijk. Helaas voor jou, maar dit is ook niet een bedragje die ik even voorschiet ofzo ![]()
Ik kan het bedrag wel overmaken als je bereidt ben om het proberen te kopen.
Maar misschien kan ik beter bij buyee of kleinanzeigen blijven.
Lees een beetje horrorverhalen over niet aangekomen zendingen via vinted.
Brrr
ze blijven maar knallers uitbrengen in de MR-G lijn ![]()
Deze nieuwe Frogman gebaseerd op Antarctische rotsen …wauw
maar ook weer behoorlijk prijzig met $7700
Uitgelekt: Casio’s titanium G-Shock MRG-BF1000EB-1A verschijnt met gefacetteerde saffier-bezel en een prijskaartje van $7.700 - Notebookcheck.nl Nieuws Uitgelekt: Casio's titanium G-Shock MRG-BF1000EB-1A verschijnt met gefacetteerde saffier-bezel en een prijskaartje van $7.700 - Notebookcheck.nl Nieuws
Die band lijkt er wel niet helemaal recht aangezet ![]()
Hadden zeker koude vingers tijdens het monteren…