G-Shock only VI

Met nu een witten band erbij krijgen we ook de optie om de andere mooi met een witte band te voorzien :+1:.
(Moeten ze niet te idioot geprijsd worden)

Kun je deze kleurstelling benaderen, zonder de prijs van die nieuwe mrg $7700,- :grimacing::+1:

7 likes

14 likes

4 dagen naar de kust en heb er maar 2 meegenomen… keuze vandaag is dus 50/50 :grimacing:

11 likes

Is idd een beetje afzien :grin::+1:

1 like

Ja lastig :sweat_smile: gisteren de Mudmaster omgehad, dus vandaag maar even afwisselen? …of toch weer de Mudmaster? :thinking:
We gaan zo even naar het altijd ruige Schagen, toch wel een beetje het wilde westen van Noord Holland dus dan moet ik wel iets bombproof dragen…

3 likes

Mudmaster is altijd super… zolang hij onder je mouw van je jas past.
Maar je back-up is ook niet verkeerd natuurlijk :grin::+1:

1 like

Ben inderdaad voor de ’ makkelijk onder de mouw ’ optie gegaan :smiley:

9 likes

Middag wissel, licht alweer te lang in de box :face_with_spiral_eyes:

Kom net uit Kleve (Duitsland) , hier en daar een casio verkoop punt.
Merk ik wel dat er leuk spul licht maar omdat ik intussen weer aardig op de hoogte ben, wil je toch altijd net de kleur / uitvoering die daar net niet bij licht .

8 likes

Groene band er weer op , dan knalt ie weer :boom:

2 likes

Ik weet uit de reacties dat de groene band de favoriet is van vele … maar mij bevalt de zwarte ook erg goed.
Net wat rustiger , de groene komt er wel weer een keertje op :grin::+1:.

De frogman lag meer even in z’n box vanwege z’n concurentie met de andere .

1 like

Kwam deze tegen …

De Casio Wave Ceptor WVQ-600DE-1AVER

“Nieuw” in de winkel … zag er wel uit alsof het horloge de hele winkel al door gegooid was .
Toch benieuwd naar de jaren dat het gemaakt is … (info via google)

De Casio Wave Ceptor WVQ-600DE-1AVER is voornamelijk geproduceerd en verkocht in de periode rond 2006 tot en met circa 2008-2010 .
Wordt toch tijd voor echt opruimen :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Nieuw speledingetje.

17 likes

Goed, ook ik ben slachtoffer van de twijfelachtige bouwkwaliteit van de ‘Premium Production Line’.

Hopelijk werkt de internationale garantie, het is een Japanse MR-G B5000, beter dan de schroevenaandraaiers van de PPL. :face_with_symbols_over_mouth:

10 likes

Ik had dit ook vorig jaar maar is prima onder garantie opgelost. Ik heb mijn MRG destijds naar Camtech gebracht en na twee maanden had ik hem terug.

1 like

Had je daarvoor contact opgenomen met Camtech of Casio NL? En hebben ze de overige schroeven ook een extra likje locktite gegeven?

1 like

Ik heb hem naar Camtech gebracht. Ze hebben hem vervolgens naar Casio Duitsland gestuurd omdat ze niet alle onderdelen hadden maar ook daar hadden ze niet alle onderdelen voor de MRG voorradig. Het is mij niet helemaal duidelijk geworden of het horloge vervolgens naar Japan is gestuurd of dat ze onderdelen uit Japan besteld hebben.

Ik kreeg wel netjes te horen dat het langer zou gaan duren en kreeg hem na zo’n twee maanden terug. Ze hebben het gehele horloge nagelopen en nieuwe pakkingen geïnstalleerd. Kreeg er ook nog een mooie travelcase bij.

Het bedrijfspand van Camtech zit op een industrieterrein en maakt een wat vervallen indruk. Ik had er in eerste instantie geen goed gevoel bij maar werd positief verrast. Bij Camtech werken liefhebbers die veel weten over G-shocks en de vele modules. Tevens werd alles keurig geadministreerd en ben ik erg vriendelijk te woord gestaan.

6 likes

Dank je wel voor je uitgebreide reactie! Ik zal maandag contact met ze opnemen.

1 like

Deze kan wel tegen een beetje :cloud_with_rain:

14 likes

10 likes

14 likes