G-Shock only VI

:hushed: What happened ?

Het gebeurt als ik de grote knop druk, na een paar minuten is de weergave wel weer goed. Soort van kortsluiting wellicht?

1 like

Oh, das vreemd :confused:

Geen idee.

Dacht eerst dat er een barst in het display zat.

Was dat die wat ooit van mij was ? Of was dat iemand anders die mijne gekocht had ?
Sorry, weet niet meer :face_with_peeking_eye:

15 likes

12 likes

Deze lag vandaag klaar bij thuiskomst :sparkles:

25 likes

Dat is eindelijk weer een G Shock release waar ik wel interesse in heb.
Heel gaaf !

2 likes

Hoe oud is de horloge. Zal waarschijnlijk hoog tijd zijn om de batterij te vervangen. Meestal doen ze daar als de batterij niet genoeg capaciteit meer heeft.

3 likes

Heel gaaf horloge!

1 like

Hmm, das een goed punt.
Had hem zelf sinds release. 2020 of zo denk ik.

@sq100 Misschien de batterij dus ?
Kijk het misschien nog even aan. Als die helemaal uit gaat is het de batterij.
Ik weet het nu al niet meer :sweat_smile: … kun je de batterij niet checken in een of andere app ?

2 likes

Het uitroepteken rechtsonder in je scherm is de indicatie voor een lege battery. De cr2032 die erin moet, kun je prima zelf vervangen…

Uit de manual:

3 likes

Ja, heerlijke Square!!!

1 like

Met de G als vakantiebeater is het zwembad geen probleem!

17 likes

14 likes

Bij binnenkomst zag ik al snel een miniscuul klein plekje wat niet zwart was … in de C

Altijd zuur , binnen een week meteen opgestuurd naar Camtech , prima service … horloge is doorgestuurd naar Duitsland en nu weer terug.
Intussen met nieuwe kast weer helemaal top :grin::+1:

21 likes

Netjes opgelost.

Lekker horloge zeg!

1 like

vaste vakantie beater , stalen band gewisseld met een rubberen.

18 likes

Na 60 dagen non stop de Garmin te hebben gedragen (om een badge te halen) vandaag eindelijk weer een G-Shock :metal:

19 likes

Let’s charge!

14 likes

Eens.

Je had een tijd geleden toch een dikke Breiling verkocht? Dan moet je deze nog wel erbij kunnen gaan halen :face_with_hand_over_mouth:

1 like