G-Shock only VI

Pff dik ding!

1 like

14 likes

In ieder geval een kekke bandinkorter erbij !!

Zal wel goedkomen toch ?

1 like

Kunnen we ook wel een plaatjeswedstrijd van maken :smile: Wie maakt de mooiste ‘gshock in bierglas’ foto :sun_with_face::beers:

2 likes

:partying_face:

5 likes

Ik ben benieuwd hoe die in het echt is! Ik zie dat ze hem bij horloge.nl ook nog op voorraad hebben. Ik twijfel een beetje

1 like

Ja inderdaad, was gisteren nog niet .

Zal morgen wel een zwik foto’s plaatsen :grin:
Heb van de week een review filmpje gezien op YouTube en daar zag ie er echt vet uit

2 likes

Tot! Ben benieuwd

1 like

Dat vind ik dus ook echt he.

Als je ziet wat je krijgt voor het geld en hoe duurzaam, onverwoestbaar en betrouwbaar ze zijn!

1 like

Hoppa, lekker man ! :muscle:t2:

1 like

Zul je net zien … :grimacing:

:wink: , mooie klok … ben benieuwd naar je foto’s :+1:

1 like

Alsjeblieft niet :joy:

Hopelijk vanmiddag :crossed_fingers:t2:

3 likes

19 likes

Bij mij pasgeleden nog een schilderij spoorloos verdwenen :face_with_peeking_eye: blijft altijd bijzonder

1 like

Pakketjes zijn uit eindelijk altijd goed gekomen, of vergoed na een lange tijd veel werk en gezeur :zipper_mouth_face:

Beetje pesten, komt goed :+1::+1:

1 like

:smiley:
Eerst even douchen zo , wil hem niet omdoen terwijl ik er zo bij loop nu … :grimacing:

12 likes

Ben benieuwd.

1 like

Nou daar istie dan :smiling_face_with_three_hearts:
Even snel een paar foto’s en later zal ik er wat meer ( en mooier) proberen te maken.
Wat ik dus echt supergaaf vind is dat de ring binnen de bezel verkleurd als er licht op valt :rainbow:
Moet hem nog wel passend maken want hij is groot genoeg voor een berenpols :grin:
Oke foto’s…

38 likes

:rainbow: :rainbow: :rainbow: :rainbow: :rainbow:
Nice hoor.

1 like