Yep mooie klok … ![]()
![]()
![]()
Ja, draagt super. Titanium is op de een of andere manier ook minder zweterig met dit weer ook.
Vind het ook gaaf dat ze echt wat verder zijn gegaan dan een kleurtje en wat stickers. Die lekkere ‘90 fonts op de band en carbon weave look. Het geeft mij altijd een grijns.![]()
Mooie collectie zo bij elkaar … ![]()
![]()
Thanks Joost ![]()
Ja eens, vind ik ook erg leuk. Ook al vind ik de band niet super comfortabel en best wel stug. Maar wel onderscheidend
Perfect horloge voor sporten en tuinieren.
Dit zou trouwens voor mij een grail G-Shock zijn. Volledig vervaardigd uit forged en layered carbon. Alleen een prijs van 2k vind ik iets too much.
Ik zou alleen voor die kleurstelling al met een grote boog om deze uitgave heen lopen. Maar to each his own!
Hahaha
Hoe gekker hoe beter ![]()
Maar troost je, hij is er ook in het grijs/zwart.
Het verschilt wat per persoon dan denk ik.
De GW-5000 vind ik wat te zwaar voor de “slappe” standaard band, en met die van de GW-S5600 is het een ideale combinatie.
op deze kast (zeg maar de 5610 versie) passen 2 soorten bandjes, de og bandjes die van de kast doorlopen, met dezelfde stippen
en de gladde banden die eerst een stap naar buiten zetten.
Ik vind de og banden altijd lekkerder zitten en ze maken de square wat compacter voor het oog.
Mooi setje zo. Leuke mix van analoog, analoog-digi en digi. Een gele zou het inderdaad afmaken, maar het is niet kleurloos met de GWG-B1000 in rose en die lekker felblauwe klusser
dus we zullen er niet te moeilijk over doen ![]()
Dank je wel ![]()
Gelukkig ![]()
Wow, wat een flashy flitskikker!
Prijs is to much idd.
Mooi ook dat de schakels iets dikker zijn dan bij de metalen variant, en die “monocoqe” achterkant is echt vet, ben benieuwd hoe je die open maakt.
Wat een vet ding Sjaak , heel gaaf ![]()
Gefeliciteerd!