G-Shock only VI

Framing van media, geen enkel rij gezien bij de pomp.

1 like

Ik kijk wel eens rond voor wat erbij …. Maar vraag me mezelf ook af of ik nog zou kunnen wennen aan een automaat :thinking:
Het gemak dat de G-Shock’s altijd lopen en elk moment even gewisseld kunnen worden is toch wel erg lekker.

14 likes

En altijd gelijk lopen , niks geen gedoe met datum en tijd goed zetten, gewoon hup om je pols en gaan :+1:t2:
Ik hou er van :smile:
Edit: nu met plaatje erbij

11 likes

Echt een gaaf ding! Is deze in NL te koop?

3 likes

Thanks! Nee, volgens mij alleen Japan en ik dacht Amerika. Maar hij is wel redelijk makkelijk te bestellen via bijv. Sakura waar ik hem ook vandaan hebt.

Het is echt een fijn sporthorloge omdat hij zo licht is. Of net even een fractie lichter dan het standaard model. Band is wel wat stug, maar omdat het horloge zo licht is heb je er niet echt last van.

3 likes

Bedankt voor de link! Eens over denken of ik ‘m ga bestellen. Het design spreekt me echt aan, lekkere 90’s vibes.:smiley:

2 likes

Ja super hier in de Ardeche

1 like

Mudman. Heb alle varianten gehad. Die had ik nooit moeten verkopen. Alleen de zwarte is nog.voor een redelijke prijs te koop. Iconisch model. Jammer dat ze niet meer worden gemaakt.

12 likes

Ik zie dat hij bij Watches111 ook op voorraad is: reloj radiocontrol solar Casio G-Shock GW-S5600U-1JF JDM 46.7 × 43.2 × 12.7 mm Correa de fibra de carbono Mizuno Tech Caja de Titanio 47grs JDM (mercado interior japonés)

Zelf nog nooit besteld maar anderen hier volgensmij wel? :thinking:

Iets goedkoper en scheelt import- en verzendkosten.

@10over10 Ik heb hem een paar maand geleden gekocht bij Watches111 idd, getipt door @Zoldar
Mijn favoriete square.
Als de apocalyps uitbreekt pak ik die mee :smiley:
Je merkt dat hij lichter is dan de rest en door het wat stuggere bandje glijdt hij niet heen en weer ook al zet je hem vrij los.
Ik heb alleen de gesp vervangen, ik vind veel Casio gespen best lelijk van vorm, te rond, hoekige zijn mooier.
Komt uit Spanje meen ik, verzending ging prima.

3 likes

21 likes

18 likes

Happy Friday!

11 likes

Mudmaster Volvo Edition :grimacing:

15 likes

14 likes

Deze JDM “Speed” square moet begin volgende week binnenkomen

18 likes

12 likes

Lijkt mij een gebruikt horloge, schade op de bezel.

1 like

Apart ja, zie het nu ook! Zou ook lichtinval kunnen zijn, in dat geval zou ik het navragen voor aankoop.

Ik heb deze toffe 5600BBR overgenomen van een HF-lid, komt hopelijk morgen binnen :upside_down_face: Stond op mn lijst, niet actief gezocht en kwam ineens in beeld :pray:t2:

11 likes