Geinig ![]()
![]()
Gaaf!
Waar heb je deze vandaan getrokken, ziet er aardig gedragen uit. Kleurtje is dikke prima ![]()
Van binnen was hij ook flink gedragen. Morgen maak ik een foto van de omgebouwde en schoongemaakte versie
Kleine edit, want ik wou het resultaat zelf ook zien:
Ik ben wat verder aan het rond kijken en was benieuwd of een iets grotere duiker me zou bevallen
.
Tja, ik had nog een 2100 liggen, en heb daar deze mod voor gekocht, zodat ik dat mooi even kan testen.
Geinig voor naar het werk, ik zie wel wanneer het me gaat vervelen …
Wat ik echt super slecht vind en lachwekkend ![]()
Er zit een fijn afstelling in de sluiting, maar de eerste schakel loopt van smal naar breed en past alleen op de eerste positie ![]()
![]()
Veel van de mods hier kan ik wel waarderen, maar deze doet zeer aan m’n ogen
en dan helemaal met zo’n fijn-afstelling ![]()
Overigens niet eerder gezien, een duiker mod voor een 2100…
snap het , ik ga het ook zeker niet verdedigen.
Zo kan je mooi goedkoop wat uitproberen, ik ben er bv achter dat ik de band van een ‘hij die niet genoemd mag worden’ te iel vindt.
Ik ga dus ook wat leuks knutselen met de band van de GST, die is lekker vet ![]()
Zitten er niet meer schakels bij met verschillende uitsparingen voor de fijnafstelling?
Mooi resultaat idd, die zwarte laag eraf.
Hoe heb je dat gedaan dan, die kleine randjes, staalborsteltje op de Dremel?
En is dit de RVS of titanium variant?
De buit van de afgelopen dagen!
Gek genoeg ben ik het meest blij met de GX-56 ![]()
De MR-G vallen weer wat tegen. De titanium kan ik strak om mijn pols krijgen, maar hij valt wat weg… De stalen krijg ik niet eens om… Ze zien er fanatastisch uit, maar de vloek van de grote pols heeft weer toegeslagen…
Wat jammer, dan moet viermaal scheepsrecht worden.
Als je een mr-g weet van 48-50mm, ga ik op jacht ![]()
Nee, slecht ontwerp … ![]()
Dit is de blanke titanium versie, enkel de tekst eraf gehaald al viel dat nog tegen.
Gisteren de zwarte flink gestoten … toch zag ik daar ook niks aan en dat voor alie spul
+1
ik wil er eigenlijk niet meer naar kijken ![]()
Helaas…
Ok, ik dacht dat je al dat zwart er af had gehaald.
Misschien ga ik het wel eens proberen, met het goede gereedschap.
Dat matte titanium ziet er mooi uit.