Ik zou die met het positieve display meenemen. Heb je die eerste twee bewerkt om ze er gedragen uit te laten zien of is dat echt door het dragen alleen? Hele coole uitstraling, past perfect!
De grijze was eerst zwart, die zwarte laag is door een forumlid net zolang geschuurd met dit als resultaat. Tijdje later heeft hij te koop gezet en was ik er als de ![]()
bij. De andere zwarte is een mod die heb ik 2 a 3 jaar geleden op, ik meen, marktplaats gekocht. Gave dingen, stoere uitstraling en ik ben er nog steeds blij mee maar draag ze niet zo vaak meer.
Merci! ![]()
![]()
Was hier net een Bratwurst party in het dorp waar ik op vakantie ben , dus maar even het grove geschut omgedaan ![]()
Goede keus!
Ik had een tijd terug deze GD-B500 binnen gekregen maar het zwarte negatieve display was niet lekker leesbaar, toch maar kleine mod uitgevoerd en het scherm geplaatst van de versie met het groene display, nu komt deze wat beter naar voren om de pols
Prima mod, nu past hij ook veel beter bij het boterkuipje ![]()
Geslaagd ![]()
Deze 2100 midnight fog heeft echt zo veel gezichten. De PVD coating is echt next level.
Hij gaat toch echt het nest verlaten en staat in het blauw ![]()