G-Shock only VI

9 likes

Vandaag voor het eerst de laatste aanwinst om (DW-6900JV-1ER X Joshua Vides). Ik moet zeggen dat hij in het echt mooier is dan op de plaatjes!

Fijne dag!

15 likes

Wow, echt prachtig :star_struck:
Veel plezier ermee!

1 like

9 likes

Normaal koop ik in januari iets leuks voor mijzelf, zo nu en dan een horloge. Begin dit jaar door een nieuw bed (en dan voornamelijk de matrassen) en reparatie van forse lekkage aan een dakgoot van ons huis, kreeg ik dat aan mezelf niet verkocht.

Om geen grote uitgave te doen en mij toch beetje te pleasen deze g-shock besteld. De ‘casioaks’ vind ik toch altijd de mooiste. Met stalen band vind ik te glimmerig, maar deze blijft goud (naja voor mij, de kleur niet)

8 likes

De Bee-Shock?

1 like

Haha, of de bumblegee-shock :joy:

9 likes

Mooi dat die nog steeds bevalt !! En nog steeds op de combi :smiley::grin: @sq100

2 likes

Incoming! Benieuwd hoe t zich verhoudt tot de 5000U

15 likes

Goedeavond :frog::+1:

12 likes

Een uitgeklede versie lijkt me, geen solar, geen radio/multiband 6 voor het gelijkzetten etc.
Dus vooral nostalgie waarschijnlijk.

1 like

Wel made in Japan en een stalen binnenkast en stalen schroefdeksel. En een beter af te lezen display dan een Solar.

1 like

Het is geen uitgeklede versie. Het is idd een trouwe heruitgave van de 1e g-shock uit 1983 voor de liefhebber waar het om de details gaat die anders zijn dan de standaard moderne DW-5600RL-1ER.

Dit plaatje moeten de jaartallen trouwens andersom lol

Als je daar niks om geeft kunnen mensen beter voor de standaard versie DW-5600RL-1ER gaan voor de helft van de prijs.

4 likes

Ik weet niet of iemand deze Casioak al had gezien in het blauwe, maar is echt een koopje voor deze special back to the 90’s uitvoering :smiley:

https://www.horlogeforum.nl/t/g-shock/615023?u=mckip

Tis dat ik hem zelf al heb maar anders.

3 likes

wat vinden jullie de beste G-shock om mee te beginnen?

1 like

:point_down: GW-M5610 of een Casioak zoals die hierboven :point_up_2:

https://www.casio.com/nl/watches/gshock/product.GW-M5610U-1/

2 likes

De rainbow maar weer eens een keer om, was alweer een tijdje geleden :muscle:t2:

Xpost

10 likes

Ik ga in oktober naar Japan. Idee is om daar de MRG B5000R-1 te kopen (versie op rubberband).

Toch zou ik ook wel eens een volledig stalen G-shock willen proberen. Is dat MIP display nu echt zo goed als ze zeggen of heeft t wat minder toegevoegde waarde op een simpele square. Qua display wat minder uitgebreid dan bijv een Pro-Trek met triple sensor.

Hoe zijn de ervaringen hier (wil overigens geen negatief display)

6 likes

Ik ga een gokje doen. Nou ja, ik heb eerst gecheckt of er genoeg schakels bij zitten… Volgens de verkoper past hij ruim om een 20cm pols. Hij heeft in elk geval 3 schakels meer dan de vorige.

De vorige:

Het gokje:

6 likes