G-shock only

Gefeliciteerd! Is supercombo op bracelet!

8 likes

Drie op een rij.

Gr, HJR

7 likes

Heel vet zo’n GW-5000. Moet er echt eens over na gaan denken of ik er eentje ga aanschaffen.

1 like

Zijn die alleen voor de Japanse markt? Was ik volgens mij niet tegen gekomen op de Nederlandse g-shock website.

1 like

Zijn idd alleen voor de japanse markt gemaakt. Maar betekend niet, dat je er niet aan kan komen :ok_hand:t2:

1 like

Die reageert er niet op.

Zie dat hij duurder is dan de gm-w5610 en de dw5600 series. Heeft ie meer functies, of komt het puur door iets ander uiterlijk en jdm?

BAM, 11 jaar en weten wat je wilt.
GOUD om de pols om te benadrukken dat JIJ het alfa mannetje van de wijk bent.

5 likes

GA-2000 met normale 24 mm lugs. Bandenswapper met momenteel een ‘stressed’ canvas. Werd tijd dat Casio eindelijk normale lugs ging inzetten.
Frogman GWF-D1000 en Jaysandkays adapters incoming.

1 like

Dankjewel, heb hem al bijna 4jaar, maar dat maakt niet uit :wink:. Ziet er idd geweldig uit op bracelet!:+1:t2:

En netjes gesynchroniseerd zie ik :wink:.

Haha dacht dat het een NA was


1 like

Ben er zo blij mee dat ik af en toe gewoon een plaatje post :wink:.

1 like

Het nadeel van een GW-5000 vind ik dat deze er voor de leek hetzelfde uitziet als een simpele 5600.
Maar verder overweeg ik wel om deze ook aan te schaffen. :wink:

1 like

Die GW-5000 is ook best wel aantrekkelijk qua bouwkwaliteit vind ik.
Maar om nou meteen te denken aan een grote forumactie en kijken of er gezamelijk 10/20 stuks tegelijk te kopen zijn met korting is waarschijnlijk wat te groot gedacht.

2 likes

Nog even een groepsfoto:

13 likes

Ik ben er wel voor in.

Dat is juist het mooie, iedereen kijkt meewarig naar je goedkope horloge, maar jij weet wel beter😉. Verder zal de echte liefhebber het horloge wel herkennen! Dit horloge is een prachtig understatementđŸ‘đŸ»!

1 like

Ik ben er ook wel voor in, just for the collection


Ik heb de middenste, maar vond hem cooler met zwart jasje ipv grijs\blauwachtig.
Het gele popt er dan uit.

Ps, kat als achtergrond.

2 likes