G-shock only

De mooiste G-shock die ik ooit heb gezien

5 likes


Vandaag even Mission impossible 3

2 likes

Ik wilde eigenlijk na de aankoop van de MR-G G1000D, mijn MR-T G1000D verkopen, om wat geld vrij te maken. Maar dat heb ik eigenlijk niet nodig en heb 'm net even tevoorschijn gehaald, het is eigenlijk zoā€™n ander horloge met een eigen karakter dat ik heb besloten dat ie mag blijven. En ben eigenlijk erg blij met mijn besluit :slight_smile:

7 likes

Ik heb deze ook gehad. Vond de kast erg gaaf, maar door die lugs/endlinks draagt hij echt gigantisch. Dat heeft mij hem doen verkopen.

1 like

Tja dat is wel een dingetje Willem. Nou ja, smaak, blijft een lastig iets :slight_smile:

1 like

Ik had hetzelfdeā€¦ aan wie heb ik m ook weer verkocht ā€¦ :face_with_hand_over_mouth:

Had ik die van jou ja? Weet het niet eens meer :rofl:

1 like

Mijn g shock vandaag :scream:

2 likes

Keep the soul alive :facepunch:t5:

11 likes

Ah, de V versie, gaaf :muscle:

De mist blijft lang hangen deze keer, misschien tijd voor een enkeltje prullenbak.

1 like

Nee niet in de prullenbak maar naar de milieustraat brengen :wink:

1 like

Ik heb er 2 en ze doen dit allebei, ik snap het niet :persevere:

Valt dat niet onder de garantie.

Deze is uit 2015 mijn andere zou waarschijnlijk nog kunnen. Ik heb mijn handen gewassen en daarna in een blow dryer gehouden, volgens mij is het daarna ontstaan. Uiteindelijk trekt het wel weg na een paar dagen en ze blijven ook functioneren maar baal er behoorlijk van. Morgen met de andere hetzelfde doen kijken wat er dan gebeurt.

Kind reminder, donderdag 18 september om 11uur gaan de nieuwe limited editions Gorillaz x G-Shock beschikbaar online. https://www.g-shock.eu/nl/gorillaz/
Ze waren de vorige keer binnen 20min oid uitverkocht.

1 like

Ik heb ze gezien, maar deze eerste 2 sla ik even over.

NEEE!! Niet weggooien!
Dan wil ik 'm welā€¦

Nee dank u, dat rozige is met net iets the metrosexueel;
Maar als je (redelijk) goedkoop wil meepraten op dit topic, moet je eens op kijkvandaag kijken: voor 75ā‚¬ de G-Shock DW-5600E-1V.
Daar kan je ze zelluf niet voor maken.

18 september is natuurlijk woensdag :see_no_evil: