G-shock only

Een horloge met humor vind ik.
Input Output op de band :smiley:

1 like

Mudmaster!!! :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:IMG_20181002_151739|375x500

5 likes

Niet naar bedoeld maar lijkt wel een ā€œG-shock x Heinekenā€ samenwerking

1 like

Als het vuil is: isopropylalcohol 99% en wattenstaafjes. Pas op belettering. Als die zwart is kun je het vaak nog wel
opnieuw aanbrengen. Desnoods 5% nagellakverwijderaar toevoegen aan de alcohol. Extra oppassen en aan de achterkant van de band beginnen.

Als het vergeling is: waterstofperoxide 3%, nachtje laten weken en zachtjes poetsen. Goed naspoelen.
Werkt het niet afdoende: bleekwater. Zelf experimenteren met verdunnen en de tijd, beginnen met kort dompelen en behoorlijk verdunde oplossing. Zeer goed naspoelen.

Is het klussen mislukt? Nieuwe bezel en band kopen. Ca ā‚¬30 voor de bezel, ca ā‚¬55 voor bezel plus band.

Je kunt nog beter een nieuw horloge kopen voor ā‚¬65. Snel klaar en geen gedoe :slight_smile:

Ik wil deze ook bestellen. Ik twijfel nog een beetjeā€¦

Gave square, maar wat een geld zegšŸ¤”

2 likes

Ik vind titanium hierbij echt onzin, helemaal tegen deze prijs.
Als je normaal een massief, zwaar horloge hebt maakt het echt verschil. T.o.v. de andere steel squares te weinig denk ik.

1 like

Heb hem ondertussen binnen

Ik vind hem super, volgende week komt de stealth versie aan.

10 likes

Interessantā€¦Ik wilde hem gebruiken in het zwem- en sttombad. Eens per 2 weken ofzo. Leuk voor erbij. Misschien ga ik hem dan maar eerst bekijken. Beetje zonde als ie direct weer naar het blauwe gedeelte gaat.

Ah kijk aan. Ik vind deze versie mooier. Veel plezier ermee. Misschien haal ik hem ook, eerst maar even zien irl.

1 like

Ah, ik heb nooit wat met G-shocks gehad. Maar ik zag deze en dacht hƩ, die is wel leuk (en handig). Lekker mee zwemmen, klussen etc.

Goede Investering ook :face_with_raised_eyebrow:

Zit nog meer dan een maand in het buitenland en misschien wil ik ook mijn collectie iets uit dunnen. Maar bedankt voor het aanbod.

1 like

Ik heb deze gekocht via MP alleen de vraag is ie echt :joy::joy::joy::joy::joy: maar ja vind hem sowieso mooi

3 likes

Geen idee, ik ben niet zo bekend met G Shocks maar de achterkant schijnt een hoop zichtbaar te maken.
Misschien heb je daar een foto van voor de kenners?

Even kijken vanaf 4.54 min

3 likes

1 like

Niet hier :grimacing:

Edit, die nieuwe foto geeft een beter beeld. Ik ben hierin niet deskundig genoeg voor een oordeel.

1 like