G-shock only

I :heart:️ drones

2 likes

4 likes

Nooit gedacht dat ik ooit een G Shock zou dragen, maar met alle internet hype rond de GA-2100 werd ik toch nieuwsgierig. ‘Maar’ 45mm en dunner dan mijn SKX013? Dat moest ik voor de vriendelijke prijs van €86,- toch eens proberen! Ik kon tenslotte altijd weer retourneren…

Zie hier mijn amateuristische wristshot:

Eerste indrukken: wat een comfortabel horloge! Zit echt als gegoten en zo licht dat je niet eens merkt dat je m draagt. De diameter is inderdaad aan de grote kant voor mij maar gelukkig kan het nog net. Durf wel te zeggen dat dit het grootste horloge is wat ik ooit zal dragen (had me voorgenomen om alleen nog maar 40mm of kleiner te dragen).

Zijn er ook minpunten? Een paar: het horloge is bij suboptimaal licht vrij moeilijk af te lezen. De wijzers hebben (geen geweldig) lume maar de markers niet. Het model met witte accenten zal dit probleem wat minder hebben.

Ben zoals velen benieuwd waar de CasiOak lijn naartoe gaat. Een metalen versie zal ongetwijfeld een bestseller zijn.

7 likes

:sunglasses:

7 likes

Heujjj die krijg ik deze week ook weer binnen met carbon kast.
Eerder verkocht in het groen maar miste hem toch.

6 likes

Vind dit gewoon een mooie G-Shock :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Een paar van mijn radio control G-Shocks blijven op zomertijd staan.
Moet ik deze handmatig instellen.
Het gaat om deze twee.

Bij deze modellen moet je de zomertijd altijd uit zetten. Ze lopen toch altijd gelijk. De atoomklokken worden ook aangepast aan de zomertijd. Stel je het handmatig in loop je altijd een uur voor.

Ik ben niet zo handig met de instellingen, gebruik ook maar alleen de tijd, hoe doe ik dat dan, de gw5000 had vorige keer wel de juiste tijd.

Dst gewoon op auto zetten, handleiding is online te vinden of kijk even een YouTube filmpje.

Bedankt, ga het eens proberen :sleepy:

Die ‘square’ heeft ook de verkeerde datum. Pak de handleiding er bij en start handmatig het ontvangen.

Nee is oude foto, in ieder geval iedereen bedankt.:+1::smile:

1 like

Inmiddels gefixt😜

1 like

Van de “nieuwe” MT-G lijn is er nu ook een camouflage gelaserde versie uit: de MTG-B1000DCM-1AJR
Wel erg druk maar zou dat in het echie moeten zien, vind 'm wel gaaf eigenlijk:

4 likes

Vandaag deze :smile:

5 likes

Is die stalen square ook echt zo belachelijk zwaar zoals hij er uit ziet?

Maakt toch niet uit? Ik heb DST ook aan staan in de zomer. Schakelt automatisch uit als de wintertijd in gaat.

Bij mij schakelt de zomertijd automatisch inen bij jou ook waarschijnlijk. Wanneer je altijd goede ontvangst heb is het ook niet nodig om dit aan te zetten. de DST functie is alleen wanner je geen ontvangst hebt.