G-shock only

Een van de mooiste G-Shocks vind ik dit.:grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Heerlijk zo een alleskunner in een stalen jasje…Beter dan de originele met Bluetooth.

5 likes

Vandaag weer deze topper om de pols, een heerlijke klok :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Mooie mod zeg, dat rode lijntje zit er echt heel mooi uit!
En inderdaad laat dat bluetooth maar zitten, gewoon 6 band is goed genoeg.

Wie had er hier ook al weer de porter band en bezel gekocht voor de full metal. Deze is dlc gecoat en mat van kleur toch?

Mijn gouden mod is ook geslaagd maar moet keuzes maken.

Zijn de bezel en band wel origineel Casio ?

Nee uiteraard niet anders kom je op zo een 400 euro voor een mod. De banden zijn overigens van een hele goed kwaliteit en met alle benodigheden erbij om de mod te maken. Kan Casio een voorbeeld aan nemen.

Ben ik zelf ook wel benieuwd naar. Bij Pange is de prijs niet onderhandelbaar. 325 euro vind ik ook wat te veel voor dit horloge. Hoor het graag als je een goed adresje heb.

Ik zoek eigenlijk alleen een positieve module van de B5000 lijn. Maakt niet uit welke :grin:

Ik kwam weer een grappige limited edition tegen:

En aangezien ik zeer gevoelig ben voor limited editions is deze inmiddels onderweg mijn kant op.:wink:

9 likes

Met genoegen je bedragen gelezen. Dank!

MTG vandaag:

5 likes

Gisteren binnen gekomen:

10 likes

Heerlijk die kerstmis uitvoering, veel draag plezier voor mij gw 5000 op brachlet

2 likes

Mijn nieuwste aanwinst.

15 likes

Voor de modders…
https://nl.aliexpress.com/item/4000589753978.html?src=google&src=google&albch=shopping&acnt=494-037-6276&isdl=y&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Google_7_shopping&aff_platform=google&aff_short_key=UneMJZVf&&albagn=888888&albcp=9317229739&albag=97939647727&trgt=296730740870&crea=nl4000589753978&netw=u&device=c&gclid=EAIaIQobChMI__q-jNKS6AIVgeF3Ch3WVAAvEAkYBiABEgJpsfD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ook is er een stalen band bij te bestellen.
Alleen een stalen bezel vind ik wel erg gaaf.

6 likes

AP kwaliteit spat er vanaf, want ook strak uitgelijnde bezel boutjes. :smirk:

Ik vind m wel grappig op zich.

1 like

ook voor de DW5600

Weet iemand of er 1 in Nederland leverbaar is?

3 likes