Mijn NA: GW-M5610
Hebben alle 56xx modellen GPS en power saving?
Ik wil een goedkope square GShock aan de motor knopen. Vind beide opties dan wel cruciaal.
Iemand eentje over? Ik heb er al één, maar die gebruik ik al.
Plaatje voor de sfeer
Je knoopt toch niet z’n Pipo motor onder een mooie gshock
Het was een mooie dag om de Magma Ocean eens weer aan te trekken (sinds Januari al te vaak aan gehad!)
Hier beide naast elkaar. Op deze foto kun je het verschil niet beoordelen, maar in het echt vind ik het display van de 5000 toch meer contrast hebben en wat helderder.
Ik heb die van @Eddio incoming.
Ben erg benieuwd hoe het staat op mijn 5610. Ben eigenlijk niet van het geklooi aan horloges, maar dit wil ik toch even met eigen ogen zien …
Haha ik heb precies hetzelfde gedaan bij de 5610. Rubber van de 5000 is veel lekkerder.
Is ook mijn werkbeater.
Oei nice! Staal of titanium? En helemaal 100%?
Is er toevallig iemand die me kan vertellen welke gegevens ik moet invullen om de getijden/maanfasen kloppend te krijgen op een G-Lide voor de omgeving Alkmaar/Bergen?
Dat is een lastige zo zonder type/modulenummer, ik heb ooit m’n frogman en m’n gw-7900 ingeregeld volgens de handleiding (werkt goed met betrekking tot de maanfases, die zijn gebonden aan de kalender en de tijdzonde dacht ik).
Voor eb- en vloed denk ik dat je het beste de tabellen en grafieken van rijkswaterstaat aan kan houden: Waterinfo Rijkswaterstaat. Voor Alkmaar/Bergen zit je met Ijmuiden Buitenhaven (aanklikken en “meer info” kiezen) redelijk in de buurt.
Met de G-Lide heb ik geen ervaring, maar als het allemaal een beetje lijkt op een GW-9700 heb je misschien hier ook wat aan qua instellingen:
ik doe dit uit mijn hoofd (ooit een g-lide gehad)
volgens mij kan je in de getijdenstand dan op Adjustknop drukken
en dan met rechtsonderknop toggelen
dan moet je de geografische positie bij benadering ingeven (bijv Egmond /Bergen N52.6 en E4.6)
Die lokatie is opzich niet zo’n probleem, maar je moet ook een vertraging van de maanstand opgeven, en daar gaat het mis.
Het gaat overigens om een GLX-5600VH.