G-shock only

Je G-shock op tijd zetten laat je door je vrouw doen.

Die pakt de handleiding erbij en is het zo gepiept :joy:.

3 likes

De meeste van mij Casios doen het zelf :grin:

1 like

Heb ik wat gemist…is deze van goud, platina…zitten er diamanten in??

€ 1.100,- wtf??

http://www.horloges.nl/casio-g-shock-frogman-horloge-gwf-d1000nv-2er

Een RVS Rolex is ook niet van goud. Dit is een precisie instrument:
The Frogman GWF-D1000NV-2JF has a yellow Frogman logo and “Triple Sensor” lettering, gold front screws, and a yellow inner band. The GWF-D1000NV-2JF has a compass, thermometer, and water depth meter which can all be used while diving. It also has tide and moon data. The Frogman family is known for its stainless steel case, screw-lock case back, and ISO-compliant water resistance.
Die prijs is gewoon normaal. Je hebt dus blijkbaar wat gemist. :wink:

Hehehe…blijkbaar…

Denk dat ik emotioneel niet klaar ben voor een printplaat, chip en LCD scherm van dit kaliber…in tegenstelling tot de fijn mechanica in een stalen Rolex :wink:

Zal z’n geld overigens meer dan waard zijn hoor…daar wil ik me verder niet aan branden! Verbaasde me gewoon over de prijscategorie van de G-Shock…nooit gerealiseerd dat dit segment bestond…that’s all…

Hier op het filmpje kun je de RVS behuizing mooi zien aan de zijkant. Enne de fijne mechanica is in dit horloge nog een slagje fijner dan het mechaniek van Rolex. Het feit dat je het niet ziet betekent niet dat er een geweldige techniek in dit soort horloges zit. De research en kwaliteit kosten veel meer dan die van Rolex. Maar ja dat is mijn mening…
Er zijn overigens nog duurdere G-Shocks hoor.

2 likes

Yep 7400 USD

3 likes

Moet je nog wel wat geld uittrekken voor een beater ook :smile:

2 likes

gr, HJR

3 likes

"Iced out G-shock"
Bling bling motherf*cker :sunglasses:

Ik hoef er denk ik niet bij te vermelden dat het niet mijn eigen horloge is. Een gesprekonderwerp in de kroeg is het wel. Om van te huul’n… :smile:

Wow…dat vind ik wel heeeel erg lelijk…

1 like

Voor wie nog op zoek is naar een combi bracelet. Ik heb voor mijn GW-M5610 met combi meer betaald dan hier wordt gevraagd…

1 like

Ik vind het erg bizar dat die al zo lang te koop staat hier.

Ik snap er ook niks van.

Ik heb dingen die een hogere prioriteit hebben dan de aanschaf van deze te gekke G-shock.
Ja, dat kan echt. En dat vind ik een beetje jammer…:unamused:

Misschien moet hij wat meer vertellen over het horloge. Niet iedereen is een expert. Ik ook niet, terwijl ik ooit best eens een g-shock wil proberen.

Ja? Ik vond het juist vrij duur. Ik heb er zelf voor een veel minder betaald. Of had ik toen echt een koopje te pakken?

Dit is de G-shock grail in de GW serie. Amper te verkijgen, vooral om de zeer gewilde bracelet. Die kost los ongeveer 100 euro. Deze G is een JDM versie, amper te verkrijgen en kost nieuw een kleine 300 euro om hem hier in Nederland te krijgen.

De mijne heb ik laatst hier gekocht: http://www.shoppinginjapan.net/gw-m5610bc-1jf voor 230 dollar. Inklaring en BTW ongeveer 70 euro. @marijn ,sla je slag :wink:

2 likes

Zo eentje?

Dacht dat hij niet meer dan € 80 waard was :anguished:

2 likes

Niet overdrijven :wink: Maar prijs is netjes inderdaad.

gr, HJR